عنوان خبر:غلبه بر تيم پتروشيمي با حمايت تماشاگران
پنجشنبه 18 آذر 1389 - 15:26:02


سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبدكاووس گفت: با حمايت تماشاگران خونگرم گنبدي پيروزي بر تيم پتروشيمي بندرامام دور از دسترس نيست.



'خليل آزمون ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تيم جواهري تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته است و بازيكنان در آمادگي مطلوبي به سر مي برند.
تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبدكاووس كه در هفته اول ليگ برتر به دليل آماده نبودن سالن شهر مشهد با قرعه استراحت روبرو شده بود در هفته دوم رقابتهاي ليگ برتر واليبال امروز (پنجشنبه) در سالن المپيك گنبدكاووس ميزبان تيم پتروشيمي بندر امام است.
وي گفت:مشكل عمده تيم ما پيوستن ديرهنگام دو بازيكن خارجي تيم بود كه در اين بين پاسور بلغاري 'نيكولاي نايدينوف' ، تا حدودي با تيم و اسپكرهاي ما هماهنگ شده است ولي سرعتي زن پاكستاني 'كاشف منصور' هنوز به امادگي كامل نرسيده است.
او افزود: از تيم پتروشيمي شناخت نسبي داريم و بر اساس تركيب آنان تيم خود را ارنج خواهيم كرد تا بتوانيم از نقاط ضعف آنان نهايت استفاده را ببريم.
سرمربي تيم بازرگاني جواهري گنبدكاووس در خصوص تقسيم ليگ برتر به دو گروه اظهار داشت: با اين شيوه ليگ معناي خود را از دست داده است، ضمن اينكه با توجه به گروه بندي غير اصولي شاهد دو گروه متفاوت هستيم.
آزمون گفت: گروه (ب) كه ما نيز در آن قرار داريم به اصطلاح گروه مرگ ليگ برتر واليبال ايران است و با توجه به حضور تيمهاي قدرتمند در آينده روزهاي سختي را پيش روي خواهيم داشت.
وي افزود: البته ما اعتراضي به اين گروه بندي نداريم چون تيمي كه بخواهد در ليگ موفق باشد بايد با همه سختي ها مبارزه كند ولي حرف ما بابت پايين آمدن كيفيت ليگ با اين گروه بندي است.
رقابتهاي ليگ برتر واليبال از روز يكشنبه گذشته با حضور 16 تيم در دو گروه آغاز شده است.
آزمون گفت: نقطه اتكاء تيم گنبدي هواداران پرشور شهرمان است و مطمئنا با حمايتهاي آنان همه كاري ممكن خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-649.html )