عنوان خبر:آسمان دژ
پنجشنبه 18 آذر 1389 - 18:22:09


مدتي هست كه يك بازي آنلاين روي كار اومده كه تا حالا موفق هم بوده . يكي از افرادي كه اين بازي را براي اوقات فراغت خودش انتخاب كرده بود ، پيامي رو براي بقيه كاربرا فرستاد كه برام جالب بود ( البته خودم هم گاهي اوقات مشغول اين بازي ميشم).



هیچ وقت گمان نمیبردم جنگ و تجاوز چنان لذتی به من دهد که سر از پا نشناسم . اما در روزگاری که همه دم از صلح و دوستی میزنند . عده ای خود را سرگرم بازیی کرده اند که دوامت با تجاوز و جنگ معنی میابد .
دراین جنگ سرا دوستانی یافتم مهربان و عزیز . اما همه درگیر جنگ و غارت مجازی .
درگیری ذهنی و مجازی این شبه سرگرمی نا گهان تبدیلم کرد به خون آشامی که  با حمله های ناجوانمردانه و غارت فقط به دوام خود فکر میکند . و من از کجا مطمئن نباشم که روزی قدرت به مانند این بازی به صورت واقعی در دستانم باشد و حاکم سرزمینی باشم که سرباز تربیت کند برای تجاوز مهندس تربیت کند برای ساخت موشک و سفینه و کودکان سرزمینش همه یا شکار باشند یا شکارچی .
هر چه بود گذشت و من قول شرف به وجدانم دادم که مواظب افکارم باشم واین بازی در ناخوداگاه ذهنم اثر نگذارد ومن را در واقعیت دچار چنین افکار پلیدی نکند
دولت پایداری که خود با منطق جوانانش و دلداگی مردمش به آن استوار مانده میتواند الگو باشد .
ای وای بر کوردلان که در تمامی دنیا مستکبران به جنگ می اندیشند و ما و اندیشمندان صالح به صلح دوستی وپیشرفت بشر برای رسیدن به کمال.
از کجا بدانم این بازی پروژه ای برای تخریب اذهان جوانان ما نیست؟



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-653.html )