عنوان خبر:برگزاري بيش ازيك بارنمايشگاه كتاب درسال
جمعه 19 آذر 1389 - 23:50:19


نماينده مردم شهرستانهاي گرگان وآق قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به اشتياق پرشور مردم و استقبال گسترده آنان بايد بيش از يك بار در سال نمايشگاه كتاب از سوي مسوولان در استان گلستان برگزار شود.



حجت الاسلام والمسلمين سيد علي طاهري عصر جمعه در بازديد ازپنجمين نمايشگاه بزرگ كتاب گلستان،برپايي اين نمايشگاه را كار موفقي خواند و اظهارداشت: آمار و استقبال مردم خوب و فرهنگ دوست استان اهميت برپايي چنين نمايشگاهي را ثابت مي كند.
طاهري اظهار اميدواري كرد: مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با توجه به اشتياق مردم، با برگزاري سالانه دو بار نمايشگاه پاسخي مثبت به اين اشتياق دهند.
نماينده مجلس شوراي اسلامي در خصوص تقارن برپايي نمايشگاه كتاب با ماه محرم و تاثير آن در اشاعه فرهنگ عاشورايي، گفت : سيد الشهدا، شهيد راه امر به معروف و نهي از منكر بود.
عضو كمسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي برگزاري نمايشگاه كتاب را نيز امر به معروف دانست و ادامه داد: زمان برگزاري اين نمايشگاه با ماه محرم نيز تناسب داشته است.
وي گفت: برگزاري سالانه دو بار نمايشگاه كتاب در استان گلستان از سوي مسوولان وزارت ارشاد و دولت جوابگوي تشنگي مردم در زمينه مسائل فرهنگي و كتابخواني است.
پنجمين نمايشگاه سراسري كتاب گلستان تابيستم آذرماه ادامه دارد.

منبع : ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-660.html )