عنوان خبر:تعيين 26 موضوع پژوهشي
شنبه 20 آذر 1389 - 18:50:56


رئيس دفتر تحقيق و پژوهش شوراي اسلامي شهر گرگان گفت: تاكنون 26 موضوع در ابعاد گوناگون مديريت شهري براي اولويت‌هاي پژوهشي شهرداري گرگان تعيين شده است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شوراي شهر گرگان، ناصر گرزين با بيان اينكه اولويت‌هاي پژوهشي شهرداري گرگان به‌زودي اعلام مي‌شود، اظهار داشت: اولويت‌هاي پژوهشي شوراي شهر و شهرداري گرگان پس از بررسي نهايي در نود و چهارمين جلسه دفتر تحقيق و پژوهش به‌زودي اعلام مي‌شود.
وي تصريح كرد: پژوهشگران و محققان علاقه‌مند به حوزه شهري و سازمان‌هاي مربوطه مي‌توانند طرح اوليه و پروپوزال خود را در محورهاي تعيين شده به دفتر تحقيق و پژوهش شوراي شهر ارائه كنند.
رئيس دفتر تحقيق و پژوهش شوراي اسلامي شهر گرگان افزود: موضوعات مورد نظر شوراي اسلامي شهر گرگان در اين خصوص تا هفته آينده از طريق تبليغات سطح شهر و اطلاع‌رساني در سايت شورا اعلام عمومي مي‌شود.
گرزين خاطرنشان كرد: در اين جلسه همچنين مقرر شد طي برگزاري نشستي با كارشناسان و هيئت علمي دانشگاه گلستان در زمينه بسترهاي همكاري پژوهشي دانشگاه گلستان با مديريت شهري گرگان بحث و تبادل نظر شود.
رئيس دفتر تحقيق و پژوهش شوراي اسلامي شهر گرگان اظهار داشت: انجام پژوهش در موضوعات مختلف شهري مهمترين ابزار در برنامه‌ريزي صحيح است.
گرزين تصريح كرد: هدف از اجراي اين طرح نيازسنجي شهروندان و برنامه‌ريزي مطلوب براي رسيدن به توسعه شهري است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-664.html )