عنوان خبر:طرح تفرقه افکني ميان دولت و مراجع خنثي شد
سه شنبه 13 بهمن 1388 - 02:27:04


استانداري قم با انتشار تصاوير ديدار حجت الاسلام والمسلمين موسي پور با مراجع تقليد طرح تفرقه افکني ميان دولت و مراجع و علما را خنثي کرد.

از بامداد امروز خبري تحت عنوان احتمال حل سوء تفاهمات مراجع تقليد با دولت دهم در برخي سايت ها به صورت گسترده منتشر شد.




در اين خبر، استدلال شده بود که عدم ملاقات استاندار قم با برخي مراجع تقليد و علماي حوزه دليل اختلاف مراجع با دولت دهم است.

روابط عمومي استانداري قم در واکنش به اين خبر، بخشي از تصاوير ديدار استاندار و مقامات دولت دهم را در سايت استانداري قم به آدرس www.ostan-qom.ir منتشر ساخت و اين طرح تفرقه افکنانه را در نطفه خفه کرد.

در متن اعتراض استانداري به اين کار يکي از سايت هاي خبري آمده است: به اطلاع مي رساند حجت الاسلام و المسلمين موسي پور از زمان تصدي مسئوليت در استان، با حضرات آيات عظام و جمعي از بزرگان حوزه از جمله آقايان نوري همداني، جوادي آملي، سبحاني، مکارم شيرازي، صافي گلپايگاني، علوي گرگاني، مصباح يزدي و اعضاي محترم جامعه ي مدرسين ديدار داشته اند.

همچنين در اين تکذبيه آمده است: علاوه بر استاندار قم، تعداد ديگري از مسئولان استاني و کشوري از جمله وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاون پارلماني رياست جمهوري، وزير علوم، تحقيقات و فناوري، رئيس سازمان بهزيستي و ... با مراجع عظام تقليد ديدار داشته اند.

در پايان اين متن اعتراضي آمده است: بديهي است کمترين توقع از وسايل ارتباط جمعي شناسنامه دار اين است که براي تعيين صحت و سقم اين قبيل اخبار و گزارش ها دقت نظر بيشتري داشته باشند تا بدين ترتيب بديهي ترين اصول حرفه اي اطلاع رساني از نظر دور نماند.

منبع : برنانيوز




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-67.html )