عنوان خبر:اصناف بهترين همكاران در اجراي هدفمندي يارانه ها
شنبه 20 آذر 1389 - 19:16:05


استاندار گلستان گفت: اصناف بهترين همكاران در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها و دهياران پل ارتباطي بين ما و روستائيان هستند.



مهندس 'جواد قناعت' روز شنبه در هفدهمين جلسه هدفمند كردن يارانه هاي استان گلستان افزود: مقدمات و مسائل تئوري اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها فراهم شده و با همين روند كه مديران نسبت به موضوعات قانون هدفمند سازي يارانه هااشرافيت دارند، ادامه يابد تا با آرامش كامل اين كار بزرگ انجام شود و در روند اجرايي آن مشكلي بوجود نيايد.
به گفته وي استان گلستان به لحاظ تعداد و نوع جلسات، همايشها و نشستهاي مطبوعاتي و چند جانبه جزء پنج استان اول كشور در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها قراردارد.
وي قانون هدفمند كردن را ثمره كار و تلاش شبانه روزي كارشناسان و اقتصاددانان خبره كشور دانست و آن را از افتخارات دولت نهم و دهم برشمرد .
قناعت برآمادگي كامل هريك از دستگاههاي اجرايي تاكيد كرد و افزود: تعامل و هماهنگي دستگاهها در اجراي قانون هدفمند كردن يك ضرورت است.
وي حضور گسترده نظارت و بازرسي را مانند گذشته با جديت و قوّت كامل خواستار شد و بر نظارت مستمر شبانه روزي بر روند بازار و صنايع تاكيد كرد.
وي اظهار داشت: همه دستگاههاي اجرايي بايد در تهيه خودروهاي گشت هاي بازرگاني كمك كنند و گشتها هم بهتر است چند منظوره شود تا از اتلاف انرژي هم جلوگيري شود.
استاندار ادامه داد: همچنين گشت مشترك دانشگاه علوم پزشكي و بازرگاني هم اجرايي شود و جلسات تنظيم بازار نيز تا اجرايي شدن طرح ادامه پيدا كند تا كنترل مناسبي نسبت به قيمتها داشته باشيم.
وي از مديران كل اقتصاد و دارايي و تامين اجتماعي و آمار و اطلاعات استانداري خواست تا پيگير بازگشايي سامانه وزارت رفاه براي ثبت نام جديد شوند تا مشكل يك درصد باقيمانده در استان كه هنوز براي ثبت نام مراجعه نكرده اند رفع شود.
استاندار گلستان از صداو سيما و خبرگزاري ها و نشرياتي كه در خصوص اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها اطلاع رساني مناسبي داشته است تقدير و تشكر كرد و افزود: براي ثبت نام افراد جديد و ثبت شماره بانكي، از طريق دبيرخانه ستاد و با همكاري صدا و سيماي مركز گلستان تبليغات لازم را انجام دهند.
وي با اشاره به جنگ رواني و فضاي مسموم در زمان اجراي قانون و قدرت رسانه اي غرب ، از مديران خواست تا ابعاد مختلف و مزيت هاي اجراي طرح را با ساده ترين شيوه قابل فهم از طريق رسانه ملي و استاني مطرح نمايند.
در اين جلسه مديران كل اقتصاد و دارايي، دانشگاه علوم پزشكي، بيمه تامين اجتماعي و خدمات درماني، حمل و نقل، جهاد كشاورزي، بازرگاني، اداره كل آمار و اطلاعات و دفتر شهري و روستايي استانداري و سازمان تعزيرات حكومتي گزارش خود را در خصوص آخرين وضعيت برنامه هايشان در جهت اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها ارائه نمودند.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-672.html )