عنوان خبر:دوستداران انقلاب افكار عمومي را در هدفمندي يارانه‌ها ياري كنند
يكشنبه 21 آذر 1389 - 17:47:18


استاندار گلستان گفت: دوستداران انقلاب افكار عمومي را براي آشنايي براي جهش‌هاي بزرگ كشور به ويژه اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها ياري كنند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، جواد قناعت در جمع هيئت عزاداران انصار حزب‌الله اظهار داشت: رمز جاودانگي امام حسين (ع) در خلوص نيت و بصيرت نسبت ارزش‌هاي ديني است و هر سال شاهد اوج ارادت و معرفت بيشتر نسبت به ساحت مقدس امام حسين (ع) هستيم.
وي تصريح كرد: تاريخ اسلام را سراسر درس و عبرت دانست و افزود: شهادت امام حسين (ع) يك عبرت براي همه انسان‌ها به ويژه مسلمانان است.
استاندار گلستان گفت: شهادت امام حسين (ع) كه توسط عده‌اي به ظاهر مسلمان انجام شد و آن هم به خاطر عدم بصيرت و آگاهي بود.
قناعت با توصيف شهيدان راه حق و عدالت و با اشاره به روايات اسلامي، امام حسين (ع) را وجه‌الله دانست.
وي با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري، بصيرت را نياز اصلي جامعه اسلامي دانست.
استاندار گلستان تصميمات دولت را، مواضع شفاف مبني برنظرات و منويات مقام معظم رهبري برشمرد و تاكيد كرد: وظيفه امروز پيروان امام حسين (ع) اين است كه هركسي به هر اندازه توان خود توطئه‌ها و شيطنت‌هاي دشمن را بشناسد و با بصيرت و آگاهي به جامعه زمان، وظيفه خود را انجام دهد.
قناعت شهيد مطهري را نمونه بارز شخصيتي دانست كه بصيرت والايي نسبت به مواضع انقلاب اسلامي در مقابل منحرفين داشت.
وي اظهار داشت: پيروان امام حسين (ع) بايد از شخصيت‌زدگي و هواپرستي پرهيز كرد و افراد را با معيار حق بسنجند نه اينكه حق را با مدار و معيار افراد.
استاندار گلستان از مدافعان ولايت خواست كه رفتار و اعمالشان سنجيده و بر مبناي شناخت زمان باشد و صبر و شكيبايي را در سرلوحه اعمال خود قرار دهند و در عرصه‌هاي اجتماعي فعال و اهل اعتدال باشند و از رهبري اطاعت و به تكليف خود عمل كنند.
قناعت بر اصل جاذبه اسلامي حداكثري و يافتن دوستان جديد و همفكر تاكيد كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-680.html )