عنوان خبر:لزوم اخراج سفير انگليس به دليل اظهارات مداخلانه‌ جويانه
يكشنبه 21 آذر 1389 - 17:48:34


نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: ملت بزرگ ايران انتظار دارند مسئولان وزارت خارجه سفير گستاخ انگليس در ايران را به دليل اظهارات مداخلانه‌ جويانه اخراج كنند.



حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: سايمون گس سفير انگليس در ايران در حالي به بهانه روز جهاني حقوق بشر وضعيت حقوق بشر در ايران را زير سؤال مي‌برد كه كشورش با بحران اجتماعي مواجه است.
وي تصريح كرد: نقش سفارتخانه‌هاي خارجي در فتنه سال گذشته از جمله انگليس بر همگان روشن شده است.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: وزير اطلاعات بارها در سخنانش در ارتباط با كمك‌هاي مالي غرب به سران فتنه در شرايط قبل و بعد از انتخابات تاكيد كرد و اعتراف افراد دستگير شده در جريان ناآرامي‌هاي سال گذشته ارتباط فتنه‌گران با سفارتخانه‌هاي خارجي و افراد خارج از كشور را اثبات كرده است.
حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري خاطرنشان كرد: فتنه‌گران با دشمنان نظام حتي در راستاي براندازي نظام نيز همراه شدند.
وي ادامه داد: كشورهاي بيگانگان در جريان فتنه سال گذشته نقش مستقيم داستند و يادداشت گستاخانه سفير انگليس نشان دهنده تداوم دخالت‌ها و اهانت‌هاي اين كشور استعمارگر به ملت بزرگ ايران است.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: ملت بزرگ ايران انتظار دارند مسئولان وزارت خارجه با اخراج اين سفير گستاخ پاسخ مناسبي به دخالت‌هاي بي‌جاي اين سفارتخانه‌ در مسائل داخلي نظام باشد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-681.html )