عنوان خبر:حفر 14 حلقه چاه
دوشنبه 22 آذر 1389 - 17:19:37


مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان گلستان از حفر 14 حلقه چاه در شهرهاي اين استان به همت شركت آب و فاضلاب خبر داد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، علي‌اكبر عليمرادي صبح امروز در جمع مديران شركت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت: حفر اين تعداد چاه در شهرهاي مختلف استان با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد و 500 ميليون تومان صورت گرفته كه برخي از آنها به مرحله بهره‌برداري رسيده و مابقي تا پايان سال مالي بهره‌برداري خواهد شد.
وي با اشاره به خدمات بخش آب شركت تصريح كرد: در اين بخش تاكنون 2 هزار و 400 كيلومتر شبكه توزيع، 450 كيليومتر خط انتقال و حجم مخازن در بهره‌برداري حدود 169 هزار مترمكعب از اقدامات صورت گرفته شركت بوده است.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان گلستان يادآور شد: هم‌اكنون در استان به 200 هزار مشترك با فقره انشعاب با حجم آب توليدي 3 هزار و 5 ليتر در ثانيه خدمات‌رساني مي‌شود.
عليمرادي با اشاره به حجم منابع زيرزميني استان تصريح كرد: تامين 94 درصد از آب شرب استان از 186 حلقه چاه صورت مي‌گيرد و مابقي ان از طريق آب‌هاي سطحي در دو رودخانه گرگان و سه چشمه در كلاله، راميان تامين مي‌شود.
وي مديريت را به بخش‌هاي سه‌گانه تامين، تقاضا و مصرف تقسيم كرد و افزود: تلاش شده با ارائه خدمات مستمر، مناسب، مطلوب و با ضريب اطمينان بالا به دنبال تامين منابع در شهرهايي كه نياز جدي دارند باشيم.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان گلستان با ابراز تاسف از عمده تامين نياز استان از منابع زيرزميني اظهار داشت: با معضل محدوديت چاه‌ها در استان و از سوي ديگر مصادف شدن با فصل زراعي، به رسم هر ساله در خدمات‌رساني دچار اختلال مي‌شويم.
عليمرادي تاكيد كرد: از آنجا كه تامين نياز آبي مشتركان بر حسب نرم‌ها از وظايف تعريف شده ما به شمار مي‌آيد در مدت خدمات‌رساني كوتاه‌مدت به مشتركان درصدد تامين منابع ولو از طريق آب‌هاي زيرزميني هستيم كه شهروندان در اين خصوص دچار مشكل نشوند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-685.html )