عنوان خبر:عدم افزايش خودسرانه نرخ كرايه خودروها در هدفمندي يارانه‌ها
دوشنبه 22 آذر 1389 - 17:25:39


فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت: در هنگام اجراي طرح هدفمندسازي يارانه‎ها هيچ‎كس حق افزايش خودسرانه نرخ كرايه‎ها را ندارد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي صبح امروز در جلسه شوراي ترافيك شهرستان گنبدكاووس اين شهرستان اظهار داشت: افزايش نرخ كرايه‌ها بعد از اجراي طرح هدفمندكردن يارانه‎ها به استناد ابلاغيه ستاد سوخت و حمل ‌و نقل كشور با فرمول خاصي كه از سوي اين ستاد اعلام مي‌شود صورت خواهد گرفت و با استفاده از اين دستورالعمل نرخ كرايه‌هاي هر مسير اعلام خواهد شد.
وي بر مديريت واحد موسسات اتومبيل كرايه تاكيد كرد و گفت: با نزديكي طرح هدفمندي يارانه‌ها، پايانه‎ها و شوراي اسلامي شهر و شهرداري و بخشداران تا قبل از اجراي قانون نرخ جديدي براي كرايه‎ها اعلام نكنند و با نظارت دقيق از افزايش كرايه توسط رانندگان هم جلوگيري كنند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس با اشاره به طرح راهور استان مبني بر تردد موقت كاميون‌ها و وسايط نقليه سنگين در محور آزادشهر گنبدكاووس، مينودشت براي كاهش بار ترافيكي محور آزادشهر، مينودشت خاطرنشان كرد: نگاه شوراي ترافيك گنبدكاووس نسبت به اين طرح مثبت است اما تغيير موقت مسير تردد ماشين‎هاي سنگين از محور ياد شده با مزايا و معايبي روبروست كه بايد در كميسيون ترافيك شوراي اسلامي شهر گنبدكاووس بررسي شود و نتيجه آن به شوراي ترافيك شهرستان اعلام شود.
رئيس شوراي ترافيك گنبدكاووس در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مطالعات ساماندهي ترافيك درون شهري بايد هر چه سريع‌تر انجام شود.
سوسرايي با اشاره به اينكه مسئول ساماندهي مسافربرهاي درون‌شهري شهرداري و برون‌شهري پايانه‌ها است، افزود: حضور مسافربرهاي شخصي در شهر گنبدكاووس غيرقانوني است و پليس راهور با اين معضل برخورد مي‌كند.
سيدمنصور باقري شهردار گنبدكاووس در اين نشست از تحويل طرح مطالعات ترافيك شهر گنبدكاووس به اين شهرداري خبر داد و گفت: اين طرح براي بررسي و تصويب نهايي به شوراي اسلامي شهر داده شده است.
هريك از اعضا به بيان نظرات خود در راستاي دستورالعمل جلسه پرداختند و مقرر شد به طور موقت مجوز تاسيس موسسات كرايه اتومبيل و آژانس صادر نشود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-689.html )