عنوان خبر:96 درصد بنگاه‌هاي زودبازده در گنبدكاووس محقق شد
دوشنبه 22 آذر 1389 - 17:41:02


فرماندار گنبدكاووس گفت: براساس نظارت‌هاي صورت گرفته 96 درصد بنگاه‌هاي زودبازده در اين شهرستان محقق شده است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي ظهر امروز در جلسه شوراي اداري اين شهرستان از اجراي 2 هزار و 206 طرح از محل بنگاه‌هاي زودبازده با اشتغالزايي حدود 4 هزار و 700 نفر در پنج سال گذشته خبر داد.
وي با اشاره به آمادگي دولت براي سفر چهارم استاني و عوايد حاصل از سفر سوم رياست جمهوري براي شهرستان گنبدكاووس تصريح كرد: تاكنون همه مصوبات سفر اول و دوم رياست جمهوري به جز دو مصوبه در شهرستان اجرايي شده و به بهره‌برداري رسيده است.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس از انجام تمام تعهدات شهرستاني در قبال مصوبات سفر خبر داد و افزود: تامين زمين براي دو مصوبه احداث مجموعه ورزشي بانوان كه نياز به چهار هكتار زمين داشت و سالن تشريح پزشكي به عنوان مصوبات به جا مانده از سفر اول و دوم انجام شده و منتظر تامين اعتبار استاني است.
سوسرايي در اين شورا از اجراي كامل تعهدات ساخت مسكن در شهرستان گنبدكاووس خبر داد و گفت: شهرستان گنبدكاووس نسبت به سند توسعه استان بسيار جلوتر است.
وي از در حال ساخت بودن يك هزار و 700 واحد مسكن مهر در اين شهرستان خبر داد كه 435 واحد مسكن در مرحله نازك‌كاري است.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس شهرستان گنبدكاوس را در بخش مسكن مهر خصوصي نيز پيشرو دانست و گفت: در اين بخش هم يك هزار و 468 مسكن مهر در حال احداث و بهره‌برداري است.
سوسرايي از خريداري 17 هكتار زمين براي ادامه ساخت مسكن مهر در اين شهرستان خبر داد و تصريح كرد: از حدود 9 هزار واحد مسكن روستايي در شهرستان در پنج سال گذشته 3 هزار و 700 واحد مسكن در حال اجرا است و 5 هزار واحد مسكوني به بهره‌برداري رسيده است كه براي اين منظور 70 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت شده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-697.html )