عنوان خبر:سران فتنه با درس‌گيري از آزادگي حر اشتباهات خود را جبران كنند
سه شنبه 23 آذر 1389 - 19:44:03


نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس‌ گفت: كساني كه در جريان فتنه سال 1388 به اعتبار انقلاب و نظام و رهبري خدشه وارد كردند بايد از آزادي حر درس بگيرند و در پي جبران اشتباهات خود باشند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران حسيني در گرگان اظهار داشت: مردم در جريان اهانت مزدوران اجانب به ساحت مقدس امام حسين (ع) در هشتم دي ماه در گرگان و نهم دي در كشور به جريان فتنه ثابت كردند كه با افكار آنها مخالف هستند.
وي تصريح كرد: حرمت‌شكنان روز عاشورا مزدور اجانب بودند چرا كه در كشوري كه همه نسبت به شعائر ديني ما بلاخص امام حسين (ع) ارادت دارند به خود اجازه دادند نيات پليد استكبار جهاني را پياده كنند.
عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: حرمت‌شكني در روز عاشورا با حمايت سران فتنه كه آنها را مردمان خداجو ناميدند موجب شد كه مردم بيشتر با ماهيت دورني آنها آشنا شوند.
‌طاهري خاطرنشان كرد: مردم در راهپيمايي باشكوه و بابصيرت خود در 9 دي به سران فتنه فهماندند كه در مقابل توطئه‌هاي دشمنان به مقدسات خود آرام نخواهند بود.
وي با اشاره به داستان آزادگي حر گفت: حر در جريان قيام سيدالشهدا درس بزرگي به همه كساني كه در مسير اشتباه هستند‌‌ داد، حر نشان داد راه براي بازگشت به صراط مستقيم وجود دارد.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: حر فقط از مسير اشتباه خود خارج نشد بلكه با كار انقلابي اشتباهات خود را جبران كرد.
‌طاهري افزود: كساني كه در جريان فتنه سال 1388 به اعتبار انقلاب و نظام و رهبري خدشه وارد كردند بايد از حر درس بگيرند و در پي جبران اشتباهات خود باشند.
وي همچنين با اشاره به توطئه‌هاي دشمنان اسلام ‌عليه شيعيان تصريح كرد: امروز دشمنان از جمله استكبار جهاني از آيين‌هاي عزاداري و از نام و ياد سيدالشهدا هراس و وحشت دارند.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: ايام سوگواري آقا اباعبدالله‌حسين (ع) به عنوان بهترين فرصت براي يك حركت ضدفرهنگي عليه دشمنان است.
‌طاهري خاطرنشان كرد: دشمنان مي‌خواهند در دنيا القا كنند كه اسلام يك دين وحشت زده است و مسلمانان افراد خطرناكي هستند كه بايد هوشيار بود.
وي عنوان داشت: بايد‌ ايام سوگواري را قدر بدانيم و براي ارتقاي سطح معرفت و آگاهي مردم به اهل بيت (ع) تلاش بيشتري كنيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-705.html )