عنوان خبر:حريق در بخشي از جنگل هاي گرگان
شنبه 27 آذر 1389 - 21:47:01


بامداد امروز بار ديگر آتش به جان جنگل هاي استان گلستان در شهرستان گرگان افتاد.



به گزارش خبرنگار ايرنا، حوالي ساعت 30 دقيقه بامداد روز شنبه، بخشي از جنگل هاي ناهارخوران در حاشيه شهر گرگان، مركز استان گلستان طعمه حريق شد.
اين آتش سوزي در مقابل 'سايت قوري' ضلع شرقي بلوار ناهارخوران به وقوع پيوست كه بلافاصله با حضور نيروهاي مردمي و نيروهاي اداره كل منابع طبيعي استان گلستان مهار و اطفاي كامل شد.
در حين برگشت اين نيروها از مسير اطفاي حريق ناگهان خبر داده شد كه بخشي از جنگل هاي صدا و سيما در پشت محله 'مينا گل' در ضلع غربي نيز دچار حريق شده است كه بلافاصله نيروهاي مردمي به همراه نيروهاي كوهنورد با حضور بموقع در منطقه توانستند پس از ساعتي آتش را مهار و اطفاي كامل نمايند.
در حين مهار آتش در اين نقطه اطلاع داده شد كه اين بار بخش ديگري از جنگل ناهارخوران پايين تر از موقعيت قبلي طعمه آتش شده كه اين بار ابتدا نيروهاي مردمي و جوانان شهر گرگان، موفق به اطفا و كنترل حريق شدند و در ادامه نيروهاي كوهنورد و نيروهاي منابع طبيعي خود را به منطقه رساندند و اين آتش نيز با همكاري همه اين نيروها اطفا كامل شد.
اين آتش سوزي حوالي ساعت 4 بامداد امروز به طور كامل اطفا شد.
نيروهاي مردمي كه براي اطفاي آتش آمده بودند، همگي از نيروهاي جواني بودند كه براي اباعبدا.. الحسين (ع) مشغول عزاداري بودند كه بلافاصله خود را به محل آتش سوزي رساندند.
عكاسان و خبرنگاراني هم كه براي تهيه گزارش و خبر آمده بودند، همگي به همراه نيروهاي مستقر در محل هاي آتش سوزي مشغول مهار و اطفاي آتش شدند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-733.html )