عنوان خبر:محكوميت حادثه تروريستي چابهار
شنبه 27 آذر 1389 - 21:54:14


استاندار گلستان حادثه تروريستي چابهار و شهادت جمعي از مردم مسلمان و عزادار اين منطقه در يك حادثه تروريستي را محكوم كرد.



در متن بيانيه روز شنبه مهندس 'جواد قناعت' آمده است: خبر تاسف برانگيز شهادت جمعي از هموطنان عزيزمان در مراسم سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدا.. الحسين (ع) در چابهار قلوب همه دلدادگان حسيني و آزادگان جهان را جريحه دار نمود.
اين اقدام شرم آور كه با هدف اختلاف در بين صفوف مستحكم شيعه و اهل سنت طرح ريزي و اجرا شد و با حمايت هاي استكبار جهاني به وقوع پيوست، در نگاه مردم ايران، بويژه مردم ولايتمدار استان گلستان به شدت محكوم است.
استاندار گلستان در بيانيه خود گفته است: با عرض تسليت به خانواده هاي داغدار آن عزيزان شهيد و امت شهيدپرور استان اعم از شيعه و سني، اين اقدام مذبوحانه عوامل مزدور استكبار جهاني و رژيم غاصب صهيونيست را در به شهادت رساندن عزاداران بي گناه حسيني محكوم مي نمايم.
در ادامه اين بيانيه آمده است: دشمنان اسلام و مسلمين بدانند كه با اين گونه ترورهاي مذبوحانه كه نشان از ضعف و ناتواني آنان در جلوگيري از تقويت وحدت، انسجام و اتحاد شيعه و سني دارد، راه به جايي نخواهند برد.
استاندار گلستان در خاتمه بيانيه خود آورده است: از درگاه خداوند متعال براي اين شهيدان كه به عشق ابا عبدا.. الحسين (ع) به عزاداري پرداخته اند و در روز تاسوعاي حسيني خون پاكشان بر زمين جاري شد، پاداش اخروي و براي بازماندگان صبر و شكيبايي مسئلت مي نمايم و اميدوارم كه اين خون هاي به ناحق ريخته روزي دامن جنايتكاران را گرفته و آنها را به سزاي اعمال منفورشان برساند.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-737.html )