عنوان خبر:سياست ايران انرژي هسته‌اي براي همه است
يكشنبه 28 آذر 1389 - 21:54:04


رئيس دانشگاه گلستان از انرژي هسته‌اي براي همه و سلاح هسته‌اي براي هيچ‌كس، به عنوان سياست روشن جمهوري اسلامي خبر داد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، عباس قرباني شب گذشته در مراسم افتتاحيه نمايشگاه تخصصي دستاوردهاي صنعت هسته‌اي كشور در دانشگاه گلستان اظهار داشت: صنعت هر كشور عمري به در ازاي تاريخ دارد و داستاني پر فراز و نشيب است كه جمهوري اسلامي از يك سو در دستيابي به صنعت هسته‌اي تمام هم خود را به كارگيري كرده و عزم خود را جزم كرده و از ديگر سوي دشمني دشمنان در نقطه مقابل به شكل‌هاي مختلف نمود پيدا مي‌كند.
وي تصريح كرد: شعار انرژي هسته‌اي در كشور به شعار ملي مبدل شده و به صورت مطالبه مردمي درآمده است.
رئيس دانشگاه گلستان افزود: جبهه استكبار در تلاش است انحصار دانش هسته‌اي را به دست گيرد و با نوعي مغالطه به معرفي انرژي هسته‌اي و برابري آن با سلاح هسته‌اي بپردازد تا درپي آن هر گونه حركتي را زمينگير كند.
قرباني از هدفمندي يارانه‌ها به عنوان اصل ديگري ياد كرد كه مردم بايد آن را نيز حق مسلم خود بدانند تا با به كارگيري از تمام ظرفيت‌هاي موجود به خوبي پيش رود.
وي موضوع هدفمندي يارانه‌ها را گزينه تك انتخابي دانست كه با اجراي آن بن‌بست‌هاي اقتصادي به خانه آخر خود مي‌رسد.
به گفته قرباني اسلام با ظرفيت بالاي خود تمام شعارهاي انحرافي را بلعيده و در خود هضم مي‌كند از اين رو اجراي اين قانون نيز كه تاكنون ضرورتي فراموش شده در كشور محسوب مي‌شد از اين پس اصلي جدي براي نظام به شمار مي‌رود.
رئيس دانشگاه گلستان با اظهار اميدواري در پيشبرد قانون مذكور گفت: با بصيرت سياسي و ديني كه در ملت سراغ داريم اين طرح و عمليات سنگين اقتصادي نيز با روسپيدي پيش مي‌رود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-748.html )