عنوان خبر:راننده‌‌ها حق افزايش كرايه‎ها را ندارند
دوشنبه 29 آذر 1389 - 21:26:55


معاون عمران و برنامه‌ريزي فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت: هيچ راننده‌اي حق اضافه كردن نرخ كرايه‎ها را بدون تأييد و اعلام كميته‌هاي حمل و نقل استاني ندارد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، احمد دستمرد ظهر امروز در جلسه ستاد هدفمندسازي يارانه‌هاي شهرستان گنبدكاووس اظهار داشت: با اجراي طرح هدفمندسازي يارانه‎ها در بخش‌هاي مختلف، اجراي موفق اين طرح همكاري همه‌جانبه مردم و دستگاه‌هاي دولتي را مي‎طلبد.
وي افزود: با توجه به اجرايي شدن طرح هدفمندي يارانه‌ها نظارت و كنترل نرخ كرايه‌هاي خودروها و نظارت بركنترل قيمت‌ها در بازار افزايش يافته است و وظيفه نظارت را شش گروه بازرسي از ادارات انجام مي‌دهند كه تعداد نظارت‌هاي اين اكيپ‌ها در روزهاي نخست اجراي طرح افزايش مي‌يابد.
معاون عمران و برنامه‌ريزي فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت: هيچ تغيير قيمتي اعمال نمي‌شود مگر با نظر كميته استاني طرح هدفمندسازي يارانه‎ها و به تمام گروه‌هاي نظارتي شهرستان ابلاغ شده تا در صورت مشاهده موارد تخلف، ضمن هماهنگي با فرمانداري، ادارات بازرگاني و تعزيرات حكومتي شهرستان اقدام لازم را در اين خصوص اعمال كنند.
دستمرد از مردم خواست در اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها با دولت همراهي كنند و هرگونه موارد گراني خودسرانه كالا و خدمات و نرخ كرايه‌هاي ناوگان حمل و نقل عمومي و جاده‌اي را گزارش دهند.
وي افزود: اكيپ‌هاي نظارتي ادارات شهرستان روزانه بازديدهايي را از مسير جابه‌جايي مسافر و اماكن تهيه، نگهداري و توزيع و عرضه كالاها انجام مي‎دهند و در صورت مشاهده موارد تخلف گراني خودسرانه قيمت ها ضمن تهيه گزارش و صورتجلسات با هماهنگي مراجع قضايي اقدامات لازم را صورت مي‌دهند و در صورت مشاهده تخلفاتي از قبيل كم فروشي، گران‌فروشي، امتناع از فروش كالا و ارائه خدمات، موارد را با ادارات بازرگاني و تعزيرات حكومتي شهرستان در ميان مي‌گذارند تا برخوردهاي لازم از طريق آنها صورت گيرد.
وي تصريح‌كرد: مردم مي‎توانند با شماره تلفن 124 اداره بازرگاني، شماره 3330234 تعزيرات و شماره 3334411 فرمانداري تماس بگيرند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-763.html )