عنوان خبر:تلاش براي صعود به گروه اول جام ديويس
سه شنبه 30 آذر 1389 - 20:34:24


رييس فدراسيون تنيس گفت: در تلاش هستيم تا با حضور قاطعانه در رقابت هاي گروه دوم جام ديويس، جواز حضور در رقابت هاي گروه يك را دريافت كنيم.



'مجيد شايسته' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در گرگان افزود: سال گذشته در رقابت هاي گروه سوم، توانستيم با برتري در برابر حريفان خود به گروه دوم راه يابيم و اين مساله انگيزه ملي پوشان را بيشتر كرد تا در رقابت هاي گروه دوم با جديت بيشتري كار خود را ادامه دهند.
به گفته وي، وضعيت تنيس ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي، زياد مناسب نبود، اما در چند سال اخير با توجه به نگاه ويژه سازمان تربيت بدني به اين رشته ورزشي، توانسته ايم تا حدودي به اهداف خود دست يابيم.
وي تصريح كرد: تيم ملي ايران در رقابت هاي جام ديويس در اندونزي طي روزهاي 13 تا 15 اسفند ماه سال جاري به مصاف حريفان خود مي رود تا ورزشكاران ما بتوانند با درخشش خود در اين گروه، به گروه اول راه يابند.
وي ادامه داد: وضعيت بازيكنان ما در رنكينگ جهاني، زياد مناسب نيست و بايد سعي و تلاش نمائيم تا با حضور در رقابت هاي مختلف بين المللي معتبر كه در رنكينگ جهاني نيز تاثير دارد، بتوانيم به جايگاه واقعي تنيس ايران دست پيدا كنيم.
شايسته در ادامه گفت: بدون شك حضور موفق در رقابت هاي جام ديويس، در رنكينگ جهاني بازيكنان ما تاثير خواهد داشت و به همين منظور بازيكنان 14 و 16 سال خود را در دو بخش آقايان و بانوان در بهمن ماه امسال به رقابت هاي سريلانكا اعزام مي كنيم و اميد داريم تا اين نفرات با درخشش خود در آن رقابت ها، بتوانند به رنكينگ هاي خوبي دست يابند.
به گفته شايسته، اكنون بهترين بازيكن ما رنكينگ بالاي 1000 را دارد كه اين خيلي بد است و بايد اين رتبه به زير 1000 كاهش يابد.
وي در خصوص اولين دوره رقابت هاي انتخابي تنيس ساحلي كشور در جزيره آشوراده در استان گلستان گفت: اين رقابت ها در سه مرحله انجام مي شود كه مرحله اول در استان گلستان خواهد بود و دو مرحله ديگر نيز تا دهه فجر انجام مي گيرد كه در نهايت 4 بازيكن به عضويت تيم ملي تنيس ساحلي كشور در خواهند آمد و به رقابت هاي بين المللي و برون مرزي مختلف اعزام مي شوند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-776.html )