عنوان خبر:احداث پاركينگ مشترك
چهارشنبه 1 دي 1389 - 22:51:11


معاون فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت: دانشگاه گنبدكاووس و تربيت‎بدني اين شهرستان درصدد احداث پاركينگ مشترك هستند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، احمد دستمرد ظهر امروز در جلسه‌اي مشترك با شهردار، رئيس دانشگاه گنبدكاووس و رئيس تربيت‌بدني اين شهرستان كه در فرمانداري برگزار شد به بررسي كنارگذر گنبدكاووس حد فاصل ميدان بسيج تا جاده اسب دواني و احداث ورودي براي دانشگاه گنبدكاووس پرداختند، اظهار داشت: در مسير كنارگذر گنبدكاووس در حدفاصل ميدان بسيج تا اسب دواني مجموعه‌هاي مهمي مانند استاديوم 5 هزار نفري، دانشگاه گنبدكاووس و مجموعه سواركاري قرار دارد كه هركدام به دليل تعدد مراجعه‌كنندگان به فضاي زيادي براي پاركينگ احتياج دارند.
وي تصريح كرد: هرگونه احداثي بايد با توجه به رعايت محدوده هركدام از اين اماكن با كنارگذر صورت بپذيرد و در عين حال فضاي مناسبي براي هرگونه مواجه با بار ترافيكي اين مراكز كه در آينده هم گسترش خواهند يافت، پيش‌بيني شود.
معاون فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت: تربيت بدني و دانشگاه گنبدكاووس براي احداث پاركينگ به توافق مشتركي رسيده‌اند كه بايد در مورد اين نظر كارشناسي‌هاي لازم با حضور كميته‌اي متشكل از تربيت‌بدني، دانشگاه گنبدكاووس و شهرداري و راه و ترابري و جمعي از كارشناسان صورت بگيرد.
دستمرد احداث پاركينگ مشترك را راهكار مناسبي از طرف اعضا براي پاسخگويي به نياز اين مراكز برشمرد.
سيدمنصور باقري شهردار گنبدكاووس هم در اين خصوص خواستار رعايت محدوده كنارگذر با مراكز ياد شده شد و افزود: در خصوص طراحي فضاهاي اماكن بايد آينده توسعه شهري را هم در نظر گرفت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-780.html )