عنوان خبر:94 درصد كسبه گنبدي بدون تخلف صنفي
شنبه 4 دي 1389 - 20:42:14


معاون عمران و برنامه‌ريزي فرمانداري گنبدكاووس گفت: بر اساس بازرسي‌هاي انجام شده در زمان اجراي طرح هدفمندكردن يارانه‌ها 94 درصد كسبه و بازاريان گنبدي هيچ تخلف صنفي نداشته‌اند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، احمد دستمرد صبح امروز در جلسه ستاد تنظيم بازار اين شهرستان با تقدير از كسبه و بازاريان به خاطر گران نكردن كالاها در زمان اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت: هر گونه افزايش قيمت كالاها و خدمات از طريق رسانه ملي اعلام مي‌شود و براي جلوگيري از افزايش احتمالي قيمت‌ها نظارت دقيق در بازار و بخش توليد انجام مي‌شود.‌
وي با اشاره به آماده به كار بودن عابر بانك‌ها در زمان اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها گفت: با عملكرد خوب مسئولان بانك صفي در جلوي عابر بانك‌هاي شهرستان مشاهده نشد كه جاي تقدير است.
معاون عمران و برنامه‌ريزي فرمانداري شهرستان گنبدكاووس گفت: با توجه به تعيين نرخ 250 توماني گندم قيمت برخي اقلام نظير ماكاروني و ديگر كالاها كه آرد ماده اوليه آنها را تشكيل مي‎دهد كاهش يافته است و كارخانجات آرد نيز سه ماه فرصت دارند تا توليدات خود را با توجه به كيفيت دلخواه مشتري ارائه كنند.
دستمرد همچنين خاطرنشان كرد: با توجه به اختصاص يارانه نان به افراد تاكنون در مورد قيمت نان نارضايتي اعلام نشده و با ابلاغ‌هاي كميته استاني همه نانوايي‌ها از جمله آزادپزها نيز موظف به پخت نان با قيمت 200 تومان هستند.
وي بر ساماندهي و جلوگيري از فعاليت مسافربرهاي شخصي و وانت بارهايي كه به صورت غيرمجاز مبادرت به جابه‌جايي مسافر و بار مي‌كنند تاكيد كرد.
رئيس اداره بازرگاني شهرستان گنبدكاووس با اشاره به اينكه مردم شكايات خود را مي‌توانند به تلفن 124 بازرگاني اعلام كنند از تعيين قيمت 6 هزار قلم كالا در سايت بازرگاني خبر داد.
خليل رجبلي از تمام اقشار مردم خواست تا به انجمن حمايت از مصرف‌كنندگان به پيوندند و در سايتي كه به همين موضوع اختصاص يافته ثبت‌نام كنند.
وي خاطرنشان كرد: در زمان اجراي طرح‌هاي هدفمندي يارانه‌ها 900 مورد بازرسي در شهرستان انجام شده كه در اين بازرسي‌ها 105 بازرس شركت دارند.
وي افزود: با تدابير انجام شده روزانه سه كارخانه در شهرستان بازديد مي‌شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-798.html )