عنوان خبر:تاكيد استاندار گلستان بر پيگيري مديران براي اجراي كامل هدفمندي يارانه‌ها
شنبه 4 دي 1389 - 20:45:39


استاندار گلستان با اشاره به اجراي كم نقص قانون هدفمندي يارانه‌ها طي هفته گذشته گفت: مديران استان نبايد با اين موفقيت، كار را تمام شده فرض كرده و از تلاش و پيگيري براي رفع مشكلات دست بكشند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، جواد قناعت پيش از ظهر امروز در جمع اعضاي ستاد هدفمندي يارانه‌هاي استان با بيان اينكه قانون هدفمندي يارانه‌ها مانند بازي فوتبال 90 دقيقه ادامه دارد، اظهار داشت: مديران بايد با جديت هر چه بيشتر نسبت به برگزاري جلسات كارشناسي چندمنظوره با حضور دستگاه‌هاي اجرايي مختلف اقدام و تا دقايق آخر براي رويارويي و رفع مشكلات آماده باشند.
استاندار گلستان تصريح كرد: مسئولان استان بايد يك قدم از مردم پيشتر بوده و قبل از آن كه مشكلي تبديل به بحران شود آن را شناسايي و از بروز آن پيشگيري كنند.
وي با اشاره به نقش مهم و پررنگ بانك‌ها در جلوگيري از افزايش نقدينگي در جامعه خاطرنشان كرد: مديران بانك‌ها بايد با اتخاذ شيوه‌هاي تشويقي و ترغيبي ترتيبي دهند تا يارانه‌هاي نقدي به جاي ورود به بازار در سيستم بانكي باقي‌مانده و يا در صورت خروج مجددا به آن بازگشت داده شود.
قناعت همچنين از مديركل تامين اجتماعي استان خواست تا از طريق وزارت رفاه اقدامات لازم را براي فعال شدن مجدد سايت WWW.REFAHI.IR انجام دهد.
وي همچنين با تاكيد بر تداوم نظارت و بازرسي از بازار كالا و خدمات استان اظهار داشت: اين اقدامات موجب افزايش اعتماد قلبي مردم به خدمتگزاران خود در بدنه دولت شده و سبب مي‌شود تا مردم در زندگي روزمره خود با كمترين مشكلات و آسيب‌ها رو‌به‌رو شوند.
وي پيگيري جدي سازمان جهاد كشاورزي براي تهيه سوخت مورد نياز كشاورزان استان را خواستار شد و تصريح كرد: گلستان قطب كشاورزي استان است و بيش از نيمي از مردم آن نيز از طريق كشاورزي امرار معاش مي‌كنند بنابراين اين قشر بايد با كمترين آسيب و مشكل در جريان اجراي كامل قانون هدفمندي يارانه‌ها مواجه باشند.
قناعت با تاكيد بر دوري مردم از توجه به شايعات خاطرنشان كرد: مردم بايد جديدترين، موثق‌ترين و كامل‌ترين اخبار درباره قانون هدفمندي يارانه‌ها را از طريق ستاد هدفمندي يارانه‌ها در كشور و استان و از مجراي رسانه ملي پيگيري كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-801.html )