عنوان خبر:پژوهش خدمتي بزرگ به هدفمندي يارانه‌ها
شنبه 4 دي 1389 - 20:51:52


استاندار گلستان گفت: تحقيق و پژوهش خدمت بزرگي به اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها كرده است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، جواد قناعت پيش از ظهر امروز در همايش و نمايشگاه تحقيقات و پژوهش دستگاه‌هاي اجرايي استان اظهار داشت: جهش‌هاي بزرگ تحقيقاتي كشور رضايت‌بخش است و اميداريم محققان و پژوهشگران بتوانند در توليد علم و فناوري‌هاي نوين بومي كشور را ياري رسانند.
وي تصريح كرد: تحقيق و پژوهش فرصتي براي تفكر، انديشه و تقويت مباني رشد و توسعه كشور است.
استاندار گلستان تأكيد كرد: براي رسيدن به الگوي ايراني اسلامي پيشرفت، توجه جدي به زيرساخت‌هاي پژوهشي يك اصل است.
قناعت تصريح كرد: كشوري موفق است كه توليد علم را در دستور كار خود قرار دهد و تحقيقات را زيربنا بداند.
استاندار گلستان اظهار داشت: براي دستيابي به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله كشور افزايش بهره‌وري، توليد و توسعه محصولات و همسو شدن با فناوري‌هاي نوين از سياست‌هاي اولويت‌دار استان هستند.
وي با اشاره به موضوع اشتغال خاطرنشان كرد: با وجود اينكه دولت و مديران ارشد استان تلاش مي‌كنند تا با ايجاد 17 هزار و 217 شغل تا پايان سال اين هدف را تحقق بخشند اما براي رسيدن به افق چشم‌انداز بايد تلاش بيشتري صورت گيرد.
استاندار گلستان گريزي نيز به قانون هدفمندي يارانه‌ها زد و بيان داشت: تحقيق و پژوهش خدمت بزرگي به اجراي اين قانون كرده و كشور را تا حد زيادي از ورود تحقيقات و فناوري‌هاي علمي وارداتي بي‌نياز ساخته است.
گفتني است همايش و نمايشگاه دستگاه‌هاي اجراي استان با همكاري دانشگاه علوم كشاورزي و منبع طبيعي، جهاددانشگاهي، دفتر نخبگان و سازمان استاندار و تحقيقات صنعتي استان و... به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه منابع طبيعي گرگان برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-806.html )