عنوان خبر:آمادگي حمل‌و‌نقل گلستان در اجراي هدفمندي يارانه‌ها
شنبه 4 دي 1389 - 20:52:53


اتحاديه بار استان در بيانيه‌اي آمادگي تمام صنوف و دست‌‌اندر‌كاران حمل و نقل جاده‌اي استان در اجراي هرچه بهتر قانون هدفمند كردن يارانه‌ها را به استاندار گلستان اعلام كرد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، در اين بيانيه كه در جلسه ستاد هدفمندي يارانه‌ها قرائت شد آمده است: ضمن تجديد بيعت با آرمان‌هاي بلند امام عزيزمان و پيروي از فرامين مقام معظم رهبري همراه با ملت بزرگ ايران اسلامي حمايت قاطع خود را از دولت خدمتگزار جناب آقاي دكتر احمدي نژاد رئيس جمهور شجاعمان در برنامه تحول اقتصادي اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها به ويژه در بخش حمل ونقل كه افتخار خدمتگزاري در آن را داريم اعلام مي‌داريم.
در ادامه اين بيانيه آمده است: از معاون وزير راه و ترابري كه جلسات توجيهي مكرر براي آشنايي با روند اجراي قانون برگزار كرده و موجبات رفع نگراني‌ها و آرامش خاطر ما را فراهم كردند سپاسگزاريم، به‌نحوي كه قبل از اجراي اين قانون با توجه به اطلاع‌رساني خوب كمترين دغدغه‌اي نداشتيم و اكنون هم نداريم.
اين بيانيه‌اي مي‌آفزايد: با عنايت به موضوع توسعه ساماندهي و رفع نيازهاي احتمالي بخش حمل و نقل استان هنگام اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها در ماه‌هاي اخير برخود واجب مي‌دانيم از حضرتعالي، معاونان و اعضاي كميته كه پيگير حل و فصل مشكلات تشكل‌هاي صنفي و رانندگان هستند تشكر ويژه داشته باشيم.
در اين بيانيه آمده است: جناب آقاي استاندار آنچه در جلسات برنامه‌ريزي و توجيهي تشكل‌هاي صنفي از بسته حمايتي و سياستي حمل و نقل توسط مسئولان به ما اعلام شده بود به حمدالله در آغازين روزهاي اجراي قانون محقق شود و باعث ايجاد آرامش خاطر دست‌اندركاران حمل و نقل توسط مسئولان استاني و ملي شده است و اطمينان داريم بقيه برنامه‌هاي بسته حمايتي هم در زمان مناسب خود اجرا خواهد شد.
در اين بيانيه تاكيد شد: جناب آقاي استاندار ضمن حضور فعال مجموعه همكاران صنوف حمل و نقل جاده‌اي استان در اين چند ماهه در جلسات و برنامه‌ريزي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي براي آمادگي اجراي قانون از روز اعلان اجرايي شدن، تمام تشكل‌ها حسب وظيفه شرعي و قانوني در كنار مسئولان ذيربط ضمن رعايت همه قوانين و مقررات به صورت ميداني همراه با رانندگان عزيز افتخار شركت فعالانه در ارائه خدمت داشته‌اند.
در اين بيانيه آمده است: جناب آقاي استاندار به شما اطمينان مي‌دهيم و خود را متعهد مي‌دانيم دست‌اندركاران حمل و نقل جاده‌اي استان اعم از رانندگان و شركت‌هاي حمل و نقل در هرچه بهتر اجراشدن اين تحول اقتصادي بزرگ ايران اسلامي بيش از پيش تلاش خواهند كرد و همان‌طور كه در سال‌هاي دفاع مقدس در 26 آذر 1362 در اجراي فرمان امام عزيز رانندگان استان در تخليه كالا و رساندن مايحتاج مردم به داخل كشور حماسه آفريدند، امروز هم با عنايت به فرمان مقام معظم رهبري مبني بر مشاركت همه جانبه ملت در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها و نيز حمايت از برنامه دولت خدمتگزار حماسه ديگري خواهند آفريد.
در بيانيه تاكيد شد: آقاي استاندار ضمن تشكر از همه عنايات حضرتعالي و ساير مسئولان به بخش صنعت و حمل و نقل استان تنها تقاضاي ما از محضر جنابعالي اين است قيمت اقلام پرمصرف بخش حمل و نقل مانند لاستيك و روغن و لنت كماكان با قوت كنترل شود گرچه با دستگاه‌هاي ذيريط اقتصادي در پايانه‌ها جلسات مشترك هماهنگي داشته‌ايم و تاكنون هم اقدامات شايسته انجام شده است.
اين بيانيه مي‌آفزايد: در پايان اعلام مي‌داريم تمام صنوف حمل و نقل جاده‌اي آمادگي دارند با دستگاه‌هاي متولي در رسيدن به اين هدف همكاري تنگاتنگ داشته باشند.
سيدمحمود حسيني مدير عامل اتحاديه بار استان به نمايندگي از مجموعه همكارانش در 10 تشكل صنفي حمل‌ونقل جاده‌اي استان شامل انجمن اتوبوسراني، اتحاديه شركت‌هاي تعاوني حمل‌ونقل بار استان، انجمن‌هاي شركت‌هاي ميني‌بوسراني شرق‌وغرب استان، انجمن صنفي شركت‌هاي حمل‌ونقل كالاي گرگان، انجمن شركت‌هاي كالاي شرق استان، انجمن شركت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي، انجمن صنفي رانندگان كالاي آق‌قلا و شركت‌هاي سواري راني كه مجموعا بالغ بر 8 هزار و 591 ناوگان در حمل و نقل كالا و مسافر و 15 هزار و 202 راننده شاغل در حمل و نقل جاده‌اي دارد، اين بيانيه را اعلام كرده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-807.html )