عنوان خبر:توقف تيم فوتبال صنايع اتكا گرگان در برابر مس رفسنجان
شنبه 4 دي 1389 - 20:53:54


در هفته دهم از دور رفت رقابتهاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاههاي كشور در گروه الف تيم فوتبال 'صنايع اتكا گرگان' در برابر 'مس رفسنجان' متوقف شد.



به گزارش ايرنا، در اين ديدار كه عصر روز شنبه در ورزشگاه 15 هزار نفري شهداي كريم آباد گرگان برگزار شد، دو تيم در پايان 90 دقيقه تلاش به تساوي يك بر يك رضايت دادند.
در اين ديدار كه قضاوت آن را 'اشكان خورشيدي' به عنوان داور وسط به همراه 'علي اكبر عظيم پور' و 'يعقوب سخندان' به ترتيب به عنوان كمك اول و دوم برعهده داشتند، 'عبدالكريم اسلامي' براي تيم اتكا در دقيقه 81 گلزني كرد و گل تيم مس توسط 'اميرحسين محمدي' در دقيقه 40 از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد.
در اين بازي پربرخورد 'معين نظام اسلامي'، 'رامين محمدپور'، 'همايون گراوند' و 'احد شعباني' همگي از تيم اتكا به ترتيب در دقايق 9، 10،‌32 و 35 از داور كارت زرد دريافت كردند و 'شهاب شهدادنژاد' به همراه 'حسين سلامي' از تيم مس به ترتيب در دقايق 15 و 22 نيز با كارت زرد داور جريمه شدند.
در دقيقه 60 اين ديدار 'حسين سلامي' از تيم مس به علت دريافت كارت زرد دوم از بازي اخراج شد.
تيم فوتبال صنايع اتكا گرگان در پايان هفته دهم رقابتهاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور در گروه الف،با 1 برد،‌ 5 مساوي و 4 باخت مي باشد و مجموع 8 امتياز در انتهاي جدول رده بندي قرار دارد.
اين تيم هفته آينده در بندرعباس بايد به مصاف تيم 'شهرداري' اين شهر برود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-808.html )