عنوان خبر:حضور فعال هيئت گلستان در همه پانل‌هاي تخصصي نمايشگاه سرمايه‌گذاري کيش
شنبه 4 دي 1389 - 21:17:00


هيئت اعزامي گلستان در چهارمين همايش سرمايه‌گذاري و نمايشگاه بين‌المللي توسعه و تجارت جزيره کيش در همه پانل‌هاي ارائه شده حضور فعال داشته‌اند.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان ، به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان در اين نمايشگاه پانل‌هاي تخصصي در خصوص صنعت و معدن، گردشگري، آب و کشاورزي، نفت و گاز و پتروشيمي، عمران شهري و زيربنايي ارائه شده است.
در تمام اين پانل‌هاي تخصصي هيئت گلستاني به سرپرستي رضا غلامي معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان حضور کامل داشته و به ارائه طرح‌هاي و قابليت‌هاي استان پرداخته است.
معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان به دعوت بهروز عليشيري رئيس مرکز خدمات سرمايه‌گذاري و کمک‌هاي فني و اقتصادي ايران در جلسه مذاکره با سرمايه‌گذاران کشورهاي هندوستان، کانادا، ايتاليا، عراق و سوريه شرکت کردند و قابليت‌هاي استان را تشريح کرد.
در اين جلسه معاون اقتصادي و سرمايه‌گذاري سازمان اقتصادي و دارايي گلستان به همراه رئيس خانه صنعت و معدن استان و چند تن از مديران دستگاه اجرايي استان وي را همراهي کردند.
همچنين طي جلسه‌اي با رئيس سازمان گسترش و نوسازي صنايع کشور که به عنوان دستگاه معين وزارت صنايع و معادن در استان است مقرر شد طرح‌هاي صنعتي استان از منابع دولتي بهره‌مند شوند.
همچنين مقرر شد سرپرست سازمان صنايع و معادن استان به همراه رئيس خانه صنعت و معادن گلستان و هشت سرمايه‌گذاري بخش صنعت و معدن جلسه‌اي تخصصي با رئيس سازمان گسترش داشته باشد.
طي توافقي با يکي از سرمايه‌گذاران و فعالان گالري در جزيره کيش قرار شد اين سرمايه‌گذار با سفر به استان گلستان در بخش سرمايه‌گذاري و گردشگري خصوصا جاذبه‌هاي گردشگري در جزيره کيش اقدامات لازم انجام دهد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-812.html )