عنوان خبر:يادواره شهداي روحاني و 500 شهيد گنبدكاووس
يكشنبه 5 دي 1389 - 19:41:33


فرماندار گنبدكاووس گفت: مراسم بزرگداشت 9 دي و يادواره شهداي روحاني و 500 شهيد گنبدكاووس در مصلاي امام جعفرصادق اين شهرستان برگزار مي‌شود.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دي كه در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا بصيرترين انسان‌هايي بودند كه جانشان را در راه انقلاب فدا كردند.
وي با بيان اينكه بزرگداشت حماسه 9 دي و يادواره شهداي روحاني و 500 شهيد شهرستان و شهداي حادثه 12 دي امسال به طور متمركز شامگاه هشت دي در مصلاي امام جعفر صادق (ع) اين شهر برگزار مي‌شود، افزود: حضور اقشار مختلف مردم اعم از روحانيون، مسئولان و خانواده معظم شهدا و ايثارگران، بسيجيان، دانشجويان و بازاريان بايد در اين مراسم گسترده باشد.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس همچنين خاطرنشان كرد: مراسم بزرگداشت 9 دي در بخش داشلي برون هم برگزار مي‌شود.
سوسرايي بر اطلاع‌رساني گسترده در مورد اين مراسم تاكيد كرد و بيان داشت: در پي جريان انحرافي سال گذشته كه هدف آن از بين بردن وحدت و انسجام دروني ملت ايران و جايگاه ولايت فقيه بود و در پي حرمت‌شكني روز عاشورا مردم با حضور يكپارچه خود حماسه 9 دي را آفريدند.
وي 9 دي را پيروزي ملت ايران در جنگ نرم توصيف كرد و با بيان اينكه 9 دي پاسخي محكم به حرمت‌شكني جريان فتنه بود اظهار اميدواري كرد ملت ايران بارديگر اين حماسه بزرگ را تكرار كند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس همچنين تصريح كرد: حماسه بصيرت ملت ايران در 9 دي همچون سدي عظيم و ماندگار در مقابل هجمه دشمنان كه قصد راه‎اندازي انقلاب مخملين را داشتند بود.
در اين جلسه هر يك از اعضا نظرات خود را در مورد برگزاري متمركز يادواره شهدا و بزرگداشت 9 دي اعلام كردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-820.html )