عنوان خبر:تيم اتكاي گرگان در پايان فصل جزو چهار تيم اول
يكشنبه 5 دي 1389 - 19:42:28


سرمربي تيم فوتبال اتكاي گرگان گفت: آينده خوبي در انتظار ماست و اتكا در پايان فصل جزو چهار تيم اول مي‌شود.



حسين قزلسفلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار داشت: بنده در تيم‌هايي بوده‌ام كه تا هفته دهم يك امتياز داشتيم، اما در نهايت به پلي‌اف رسيديم.
وي افزود: مشكلات مالي اتكا هنوز برطرف نشده و مسئولان بايد فكري اساسي بينديشند و مطمئن باشيد با ايجاد شرايط خوب، ناكامي‌هايمان به پايان خواهد رسيد.
سرمربي تيم فوتبال اتكاي گرگان در ارتباط با چهارمين تساوي پياپي اتكا در ليگ يك گفت: ما براي كسب سه امتياز پا به ميدان گذاشتيم، اما تيم مس ضد فوتبال بازي كرد و نتيجه‌گيري مقابل اين تيم‌ها مشكل است، البته ضعف داوري هم در نتيحه بي‌تاثير نبود و داوران به خاطر شرايط بدمان كم‌لطفي مي‌كنند.
قزل‌سفلو ادامه داد: در اين ديدار ما شش موقعيت 100 درصد گل را از دست داديم و اين مشكل از خودمان است كه بايد آن را حل كنيم.
وي بازي در استاديوم 15 هزار نفري گرگان را از ديگر دلايل عدم نتيجه‌گيري اتكا برشمرد و تصريح كرد: اين استاديوم براي بازي‌هاي بزرگ است و ما تماشاگر زيادي نداريم.
وي در ادامه گفت: بنده از دو هفته قبل اعلام كردم كه ديدارهاي اتكا بايد در استاديوم آزادي گرگان برگزار شود، زيرا ما در آزادي از سه بازي دو برد و يك مساوي كسب كرديم، اما مسئولان پيگيري نكردند.
وي در ارتباط با ادامه فعاليتش در تيم اتكاي گرگان، اظهار داشت: تيم ما فوتبال را خوب بازي مي‌كند و من با هر شرايطي تا پايان فصل در گرگان خواهم ماند و مطمئنا با موقعيت بهتري اينجا را ترك مي‌كنم تا عده‌اي فرق مربي‌ كه 20 سال سالم در فوتبال كار كرده را با مربيان فاسد بدانند.
سرمربي تيم اتكاي گرگان درباره شعارهاي تماشاگران در ديدار با مس رفسنجان گفت: با اين شرايط تماشاگران حق اعتراض دارند، اما اين‌ها هواداران واقعي اتكا نيستند و مشخص است كه از عده‌اي خط گرفته‌اند.
قزل‌سفلو تصريح كرد: فوتبال همين است و تيم به مشكل مي‌خورد و من هيچ اهميتي به شعارهاي اين تماشاگر نماها نخواهم داد و كارم را ادامه مي‌دهم.
وي ادامه داد: به اين افراد توصيه مي‌كنم كه از هواداران فوتبال در مسجد سليمان و قائم‌شهر ياد بگيرند كه چگونه با جان و دل تيم خود را حمايت مي‌كنند.
سرمربي تيم اتكاي گرگان در ارتباط با جذب بازيكن در نيم فصل خاطرنشان كرد: ما يك جاي خالي براي نيم فصل داريم كه احتمالا با جذب دروازه‌بان آن را پر خواهيم كرد، البته عده‌اي در جذب افه‌آلفونسه دروازه‌بان كامروني فصل قبل اتكا سنگ‌اندازي كردند، اما به احتمال زياد يك بازيكن خارجي جذب كنيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-821.html )