عنوان خبر:ظهور بصيرت اقتصادي مردم در هدفمندي يارانه‌ها
يكشنبه 5 دي 1389 - 19:48:10


استاندار گلستان گفت: اكنون همه، سطح بصيرت مردم در اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها را شاهد هستيم.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، جواد قناعت در جلسه ستاد عالي دهه فجر انقلاب اسلامي استان اظهار داشت: آمريكا و هم پيمانانش از شيطنت‌هاي خود عليه انقلاب ما دست‌بردار نيستند و ما بيش از هر زماني بايد در برنامه‌هايمان به موضع بصيرت افزايي تمركز داشته باشيم.
وي ضمن مقايسه شيطنت‌هاي نظام سلطه در سه دولت سازندگي، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا براي استحاله شدن و عدول از مبناي نظام اسلامي تصريح كرد: در زمان سازندگي محور اصلي توطئه‌هاي دشمن بحث شبيخون فرهنگي بود.
استاندار گلستان ادامه داد: در زمان دولت اصلاحات مهمترين توطئه، فكر استحاله از درون بود كه دشمن در اين قسمت به موفقيت‌هايي نيز دست يافت.
به گفته قناعت اما در دولت نهم كميت اين شيطنت بسيار بالا و محور آن روي موضوع ناكارآمد جلوه دادن نظام اسلامي و دولت اصولگرا بود.
وي خاطرنشان كرد: همه ديدند در طول چهار سال دولت نهم در حوزه‌هاي مختلف علمي و فنآوري چه كارهاي وسيع و با عظمتي در ايران اسلامي صورت گرفت و شاهد هستيم كه در دولت دهم نيز چه كارهايي صورت مي‌گيرد.
قناعت تصريح كرد: يكي از موضوعات مهمي كه در دولت دهم در محور اصلي دشمن قرار مي‌گيرد يارگيري دشمن از داخل است كه به صورت يارگيري از خواص و رجال سياسي داخلي انجام مي‌شود.
وي با اشاره به بحث گسترش سطح بصيرت در جامعه گفت: بحث بصيرت بسيار مهم است كه مردم ما در نهم دي ماه 1388 برخورداري از آن را ثابت كردند و اكنون نيز همه سطح بصيرت مردم در اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها را شاهد هستيم.
استاندار گلستان ادامه داد: اين بصيرت اقتصادي و اجتماعي مردم در اين است كه همه مي‌دانند منفعت اين طرح ملي به همه مردم مي‌رسد.
وي پيشرفت‌هاي علمي، تكنولوژيكي و اقتصادي جوانان ايران اسلامي را مورد بررسي قرار داد و گفت: الحمدالله ما در توليد علم و مقالات علمي 11 برابر بالاتر از متوسط جهاني قرار داريم.
به گفته وي اين موفقيت‌ها كارآمدي دولت اصولگرا و همت والا و بصيرت مناسب مردم است.
استاندار گلستان تأكيد كرد: ستادهاي دهه فجر و اعضاي كميته‌هاي تخصصي بايد در كنار ساير برنامه‌ها در ايام‌الله فجر انقلاب اسلامي دو موضوع بصيرت‌محوري و تبيين جايگاه ولايت مطلقه فقيه را مورد توجه قرار دهند.
در اين جلسه مقرر شد افتتاح پروژه و ارائه نمايش كارآمدي نظام كه بايد به ايجاد طرحي نو از حالت كليشه‌اي به صورت نرم‌افزاري و در حوزه‌هاي مختلف توجه ويژه شود.
همچنين در بحث تزريق نشاط عمومي، برنامه‌ها بايد با طراوت و شادابي و جذابيت خاص اجرا شود.
همچنين مقرر شد اعضاي ستاد دهه فجر تمام هماهنگي‌ها را براي هرچه باشكوه‌تر برگزار شدن سي و دومين سال پيروزي انقلاب اسلامي انجام دهند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-825.html )