عنوان خبر:تعريف دكترين خاص براساس رصد جنگ اول و دوم خليج فارس
يكشنبه 5 دي 1389 - 19:50:48


فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: با توجه به رصد جنگ هاي اول و دوم خليج فارس و شناسايي قابليت هاي دشمن، دكترين خاصي را براي دفاع از خود تعريف كرده ايم.



به گزارش ايرنا، اميرسرتيپ ستاد 'احمدرضا پوردستان' روز يكشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان افزود: براساس اين دكترين، سلاح هاي نيز تعريف شده كه برخي را با استفاده از توان نيروهاي بومي داخل نيروي زميني ارتش مي سازيم و برخي ديگر را كه امكانات نداريم، با هماهنگي صنايع دفاعي اقدام به ساخت آن مي كنيم.
به گفته وي، بدون شك با اين اقدامات همچنين داشتن بنيه علمي و توان رزمي بالاي نيروهاي خود، به قدرت اول منطقه تبديل خواهيم شد.
وي تصريح كرد:‌ با توجه به اين مهم و نيز بنيه ايماني و اعتقادي كه در كاركنان ما وجود دارد و پشتيباني عظيمي كه از سوي ملت مي شويم، هيچ تهديدي براي نيروهاي مسلح كشور نگران كننده نيست.
وي از آمادگي رزمي بالاي نيروهاي مسلح خبر داد و افزود: توجه به مساله آموزش با تحرك در بخش آمادگي يگانهاي ارتش در بخش رزمي نيز بطور جدي در نيروي زميني ارتش پيگيري مي شود.
پوردستان در خصوص آمادگي نيروهاي مسلح بخصوص نيروي زميني ارتش در برابر حوادث و بلاياي طبيعي گفت: ماموريت اصلي ما،‌ مقابله با تهديدهاي مرزي و فرامرزي است و از آنجايي كه ارتش سرباز ملت است، مقابله و كمك در حوادث و بلاياي طبيعي را نيز وظيفه خود مي دانيم.
وي با اشاره به اقدامات تروريستي اخير گفت: با نگاهي به منطقه، متوجه خواهيم شد كه جمهوري اسلامي ايران، امن ترين كشور در منطقه است و اين حوادث نشان مي دهد كه دشمنان نظام،‌ اسلام و انقلاب در تلاش هستند تا ناامني در كشور ايجاد شود.
وي تصريح كرد: آمادگي بالاي نيروهاي ما و تمام نيروهاي مسلح باعث شده تا آنان نتوانند به اهداف خود دست يابند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-827.html )