عنوان خبر:اتمام مطالعات مقدماتی و شروع مطالعات فاز اول اولین تقاطع غیر همسطح گرگان
يكشنبه 5 دي 1389 - 21:47:52


اولین تقاطع غیر همسطح (پل هوایی سواره رو) گرگان در میدان  شهید قندهاری احداث خواهد شد.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرداري گرگان ،محسن احمدی معاونت فنی و عمران این شهرداری گفت:پس از اتمام مطالعات مقدماتی توسط مشاور طرح در خصوص بررسی گزینه های پیشنهادی اجرای طرح و بحث و بررسی نتایج مطالعات در جلسات کارشناسی ،میدان شهید قندهاری به عنوان گزینه اول برای احداث  اولین تقاطع غیر همسطح (پل هوایی سواره رو  )  انتخاب شد.
وی افزود:هم اکنون نیز مطالعات فاز اول این طرح  همزمان با مطالعات ژئو تکنیک و نقشه برداری آغاز گردیده است. احمدی با بیان اینکه طول مدت این مرحله از  مطالعات یک ماه است افزود: همچنین با سازمانهای متولی تاسیسات شهری نیز برای این اقدام هماهنگی به عمل آمده است.
وی در ادامه از اتمام عملیات اجرای ابنیه و نازک کاری زیرگذر میدان شهید قندهاری خبر داد و افزود: با انجام پوشش راه پله های زیرگذر با پوشش های پلی کربناتی ،  این پروژه آماده بهره برداری می شود.
احمدی افزود:این زیرگذر که دومین زیرگذر عابر پیاده (پس از زیرگذر میدان بسیج )شهر گرگان می باشدعلاوه بر تامین ایمنی عبور و مرور عابر پیاده  موجب روان سازی ترافیک میدان نیز می گردد.
معاونت فنی و عمران شهرداری گرگان تاکید کرد : با ایجاد هفت غرفه تجاری در این زیرگذر علاوه بر زیبایی طرح و ارائه خدمات متنوع به عابرین ، امنیت آنان در رفت و آمد نیز تامین می گردد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-833.html )