عنوان خبر:بصيرت مردم ما در مقابل فتنه سال گذشته ارزشي همپايه دفاع مقدس داشت .
يكشنبه 5 دي 1389 - 21:55:12


فرماندار علي آباد کتول : دو نوع بصيرت لازمه تداوم يک جامعه است بصيرتي که در زمان بحران عامه مردم از خود نشان مي دهند و بصيرت خواص که مي تواند جامعه را از انحطاط و آشوب حفظ نمايد.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان، به نقل از پايگاه اطلاع رساني فرمانداري علي آباد كتول ،کي پور فرماندار علي آباد کتول در جلسه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اين شهرستان ضمن اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص بصيرت و آگاهي مردم گفت : دو نوع بصيرت لازمه تداوم يک جامعه است بصيرتي که در زمان بحران عامه مردم از خود نشان مي دهند که در 30 سال گذشته همواره اين مردم بوده اند که در مواقع اضطراري با تبعيت از رهبري نظام انقلاب را از آسيبها حفظ کرده اند ، شکل دوم آن بصيرت خواص است که مي تواند جامعه را از انحطاط و آشوب حفظ نمايد که در اين موضوع هم بسياري از خواص به تکليف ديني خود عمل کرده و با هوشياري توطئه ها را خنثي نموده اند و عده اي از خواص بي بصيرت با انحراف خود از حلقه حاميان نظام خارج شده اند .
وي بصيرت نداشتن خواص دوره امام حسين (ع ) را عامل فاجعه خونين کربلا خواند و گفت : فتنه اي که در نوع خود بي نظير بود سال 88 در کشور ما اتفاق افتاد که با رهنمودهاي مقام معظم رهبري مردم ما با بصيرت خود موضع مقتدرانه اي در مقابل فتنه دشمنان اتخاذ نمودند و معادلات آنها را بر هم زد.
وي در ادامه بزرگداشت 9 دي ماه را بزرگداشت روز هوشياري و بصيرت ديني مردم دانست و گفت سعي کنيم در برنامه هاي ستادي که به اين مناسبت برگزار مي شود حرکتي به سوي تعميق باورهاي ديني نسل جوان بخصوص دانشجويان و دخيل نمودن آنها در برنامه هاي سياسي و فرهنگي باشد .
در اين جلسه برنامه هايي از قبيل :
-  - برگزاري چندين گفتمان با مضمون بصيرت ديني براي قشرهاي مختلف همچون دانشجويان، دانش آموزان ، فرهيختگان ، بسيجيان ، کارکنان ، بانوان
-  اعلام زنگ بصيرت در مدارس شهرستان -
-  برگزاري يادواره هاي شهداء -
-  - نصب تراکت و بنرهاي تبليغاتي که موجب تغيير چهره شهر گردد مطرح گرديد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-835.html )