عنوان خبر:اگر زنها به انقلاب نمي پيوستند ،بدون شك اين انقلاب اتفاق نمي افتاد.
يكشنبه 5 دي 1389 - 21:58:16


حجت الاسلام والمسلمين جلال در جلسه شوراي اداري شهرستان گرگان در خصوص 17 دي: يکي از پليدترين توطئه هاي دشمنان اسلام در تاريخ معاصر ،توطئه کشف حجاب است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان ، به نقل از پايگاه اطلاع رساني فرمانداري گرگان رضا شاه پهلوي در 17 دي ماه 1314 کشف حجاب را رسما اعلام کرد.ماموران رضا خان درا جراي اين قانون شب و روز در کوچه ها و خيابان ها گشت مي زدند و هرجا زن باحجاب را مي يافتند با خشونت چادر و روسريش را برمي داشتند.
وي تصريح کرد: زن ايراني در ايران اسلامي بايد کوشش اش اين باشد که هويت والاي زن اسلامي را آن چنان زنده کند که چشم دنيا را به خود جلب کند ،اين امروز وظيفه يي است بر دوش زنان مسلمان بخصوص زنان جوان و دختران دانش آموز و دانشجو.
وي با توجه به اهميت حجاب افزود:
زنان مسلمان در بسياري از نقاط دنيا امروز به ما نگاه مي کنند و از ما ياد مي گيرند. زن مسلمان آن زني است که هم دين خود را ،حجاب خود را، زنانگي خود را،ظرافتها و رقتها و لطافتهاي خود را حفظ کند.
حجه الاسلام والمسلمين جلال خاطر نشان کرد:امام خميني (ره)بارها درباره ي نقش زن در انقلاب فرمودند و ديگران هم گفته اند ،تعاريف نيست ،واقعا اگر زنها به اتقلاب نمي پيوستند بدون شک اين انقلاب اتفاق نمي افتاد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-836.html )