عنوان خبر:برگزاري نمايشگاه و گفتمان كشوري بصيرت
دوشنبه 6 دي 1389 - 20:58:51


معاون امور هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان از برگزاري نمايشگاه و گفتمان كشوري بصيرت، خانواده و ازدواج در اين استان خبر داد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان، ابوالحسن امامي با اشاره به 9 دي، سالروز خاموشي فتنه 1388 توسط دشمنان نظام جمهوري اسلامي و حماسه با شكوهي كه در تاريخ ايران به يادگار مانده است، اظهار داشت: نمايشگاه بزرگ و گفتمان كشوري بصيرت، خانواده و ازدواج با حضور شخصيت‌هاي علمي، فرهنگي و سياسي برجسته كشور از 9 دي ماه برگزار مي‌شود.
وي افزود: عبرت‌هاي عاشورايي، دشمن‌شناسي، نفاق، حب دنيا، فتنه، بصيرت، تقوا، ولايت و نظام اسلامي از موضوعات نمايشگاه و گفتمان‌ها است.
معاون امور هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان گفت: اولين نمايشگاه و گفتمان بصيرت، خانواده و ازدواج با همكاري سازمان ملي جوانان، صدا و سيماي مركز گلستان، تعاوني اعتبار وحدت و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان از 9 تا 15 دي ‌ماه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار خواهد شد.
امامي همچنين از تمديد مهلت ارسال آثار مسابقه نمايشنامه‌نويسي استاني در گرگان خبر داد.
وي عنوان كرد: مهلت ارسال آثار مسابقه نمايشنامه‌نويسي تا 30 بهمن ماه تمديد شد و تمامي علاقمندان در زمينه نمايشنامه‌نويسي مي‌توانند آثار خود را به واحد نمايش اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ارسال كنند.
امامي ‌ارسال متون نمايشي به صورت تايپ شده و به دو صورت كوتاه و بلند در سه نسخه با موضوع آزاد، ‌با اولويت بومي و محلي را از شرايط شركت در اين مسابقه عنوان كرد و يادآور شد: هر نويسنده مجاز به ارسال حداكثر دو متن است.
معاون امور هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان خاطرنشان كرد: طي مراسمي به برگزيدگان دو بخش كوتاه و بلند مسابقه، لوح تقدير و جايزه نقدي اهدا مي‌شود و به پيشنهاد هيئت داوران و در صورت قابليت،‌ آثار منتخب در مجموعه‌اي به چاپ خواهد رسيد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-847.html )