عنوان خبر:معرفي بخشدار جديد بخش مركزي گنبدكاووس
دوشنبه 6 دي 1389 - 21:22:14


در مراسمي حسين رضايي به عنوان بخشدار جديد بخش مركزي شهرستان گنبدكاووس معرفي شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، فرماندار شهرستان گنبدكاووس صبح امروز در جلسه توديع و معارفه بخشدار مركزي اين شهرستان كه با حضور مديركل سياسي و انتخابات استانداري، روساي ادارات و شوراها و دهياران بخش مركزي اين شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد با تقدير و تشكر از زحمات احمد حبيبيان سرپرست قبلي بخشداري، حسين رضايي را به عنوان بخشدار جديد بخش مركزي اين شهرستان معرفي كرد.
غلامعلي سوسرايي با تاكيد بر تقويت وحدت و انسجام ملي در سطح روستاها به وسيله تقويت اشتراكات ديني و ملي گفت: در بخش مركزي شهرستان گنبدكاووس ظرفيت‌هاي خوبي وجود دارد از جمله شوراها و دهياراني كه با دستگاه‌هاي اجرايي تعامل خوب و بالايي دارند.
وي با اشاره به آيات و روايات از رسول گرامي اسلام و ائمه اطهار در خصوص خدمت‌رساني تصريح كرد: مردم همواره با نظام و همراه ولايت بوده‎اند و حضور خود را در صحنه انتخابات‎هاي مختلف اثبات كرده‎اند به ويژه روستاييان كه در برخي انتخابات‌ها مشاركت 90 درصدي داشته‌اند و اين نشان از پايبندي مردم به نظام اسلامي است.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس مناسبت 9 دي را از مناسبت هاي ماندگار انقلاب اسلامي دانست كه مردم در آن اعتقاد و التزام خود را به ولايت‌فقيه نشان داده‌اند.
سوسرايي خاطرنشان كرد: مردم به واسطه بصيرت و آگاهي مردم توطئه عظيم دشمنان و فتنه‎گران را كه قصد انقلاب مخلمين داشتند خنثي كردند و به اين وسيله نظام اسلامي ايران تثبيت شد.
وي همچنين انجام سفرهاي استاني را از كارهاي موفق دولت خدمتگزار برشمرد كه يكي از روياهاي مردم به شمار مي‌رفت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-861.html )