عنوان خبر:بصيرت امت اجازه لغزش در طوفان فتنه‌ها را نمي‌دهد
سه شنبه 7 دي 1389 - 22:15:25


مديركل سياسي و انتخابات استانداري گلستان گفت: بصيرت امت اجازه نمي‌دهد كه افراد در طوفان فتنه‌ها بلغزند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، سيدقاسم حسيني صبح امروز در جلسه معارفه حسين رضايي بخشدار جديد بخش مركزي شهرستان گنبدكاووس اظهار داشت: بخشدار چشم بيدار نظام است كه مديريت روستاها را برعهده دارد.
وي يكي از ويژگي‌هاي بارز دولت خدمتگزار را كار و تلاش معرفي كرد و گفت: چهار مؤلفه مديريتي كه از شرايط اساسي مديريت است زمان، مكان، كميت و كيفيت است كه همه مديران بايد به اين مؤلفه‌ها توجه داشته باشند.
مديركل سياسي و انتخابات استانداري گلستان تحريم، تهديد و تخريب را سه راهبرد اساسي دشمنان براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي اعلام كرد و بيان داشت: بصيرت امت اجازه نمي‌دهد كه افراد در طوفان فتنه‌ها بلغزند.
حسيني تصريح كرد: دشمن مي‌خواهد با جنگ نرم و استحاله فرهنگي انقلاب اسلامي را تحريف كند و به نابودي بكشاند.
وي با اشاره به سرنوشت قوم بني‌اسرائيل و انحراف خواصي چون سامري به عوامل فتنه و دلايل بروز آن در سال 1388 اشاره كرد و گفت: دشمن با ايجاد فتنه به دنبال ايجاد شبهه و اختلاف و تزلزل در كشور بود اما در مواجهه با اراده ملت و نظام با شكست مواجه شد.
حسيني افزود: دشمن مي‌خواست انتخابات ايران را كه با مشاركت 40 ميليوني برگزار شد در كام ملت تلخ كند، اما نتوانست.
مديركل سياسي و انتخابات استانداري گلستان با بيان اينكه كساني مثل شهيد رجايي خود را وامدار انقلاب اسلامي مي‌دانستند، گفت: مديران بايد خود را وامدار انقلاب بدانند و در دولت بايد پركار و كم خرج باشند.
وي خاطرنشان كرد: مديريت جايگاهي چرخشي است كه در آن افراد و مديريت‌ها زماني مفهوم مي‎يابند كه در راستاي خدمت به مردم باشند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-871.html )