عنوان خبر:سهم بسزاي هواداران در پيروزي مقابل جويبار
چهارشنبه 8 دي 1389 - 16:12:51


سرپرست تيم كشتي آزاد بانك ملي گلستان گفت: هواداران علاقه‌مند به كشتي در گرگان، سهم بسزايي در پيروزي مقابل شهداي جويبار داشتند.



بهمن طيبي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: حضور بيش از يك‌هزار نفر عاشق كشتي در ديدار هفته نخست مقابل جويبار خوشحال‌ كننده بود و اميدواريم اين حمايت‌ها در ديدارهاي آتي نيز ادامه داشته ياشد.
وي افزود: با توجه به اينكه هفته اول اين رقابت‌ها را پيش رو داشتيم، نگران آمادگي بچه‌ها بوديم اما كشتي‌گيران ما با غيرت و تعصب بر جويبار غلبه كردند.
سرپرست تيم كشتي آزاد بانك ملي گلستان در خصوص برگزارنشدن كشتي فرزاد جعفري و جواد ضيايي در وزن 55 كيلوگرم گفت: حدود دو هفته قبل جلسه‌اي براي قرعه‌كشي مسابقات ليگ برتر برگزار و اساسنامه‌اي تنظيم و مقرر شد تا كشتي‌گيران ساعت شش بعد از ظهر براي وزن كشي آماده شوند، اما به يكباره بخش نامه تغيير كرد و براي همه تيم‌ها ارسال شد كه وزن‌كشي رأس ساعت پنج بعد از ظهر خواهد بود و متاسفانه بخشنامه به دلايل نامعلومي به دست ما نرسيد.
وي ادامه داد: با شرايط موجود به فرزاد جعفري كشتي‌گير 55 كيلوگرم ما به علت اضافه وزن اجازه مسابقه داده نشد و ما هم در راستاي سياست‌هاي فدراسيون اين ديدار را برگزار كرديم تا خللي در مسابقات پيش نيايد.
دبير هيئت كشتي گلستان با بيان اينكه در صورت انصراف، حيثيت كشتي استان زير سؤال مي‌رفت، خاطرنشان كرد: به دليل آنكه كشتي گلستان روند رو به جلويي داشته‌ ما از انصراف خودداري كرديم تا جلوي اين رشد گرفته نشود و خوشبختانه مقابل چشم هواداران پرشورمان شرمنده نشديم.
طيبي اظهار داشت: اميدواريم در ديدارهاي آينده نيز كشتي‌هاي خوبي را از گلستان در ليگ برتر شاهد باشيم.
در تيم كشتي آزاد بانك ملي گلستان، سيدحسين حسيني به عنوان سرمربي، اويس ملاح و جليل جهانشاهي به عنوان مربيان، محمدحسين ملاح به عنوان مديرفني و بهمن طيبي به عنوان سرپرست فعاليت مي‌كنند.
تيم بانك ملي گلستان در هفته نخست مسابقات كشتي آزاد ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در گرگان مقابل تيم شهداي جويبار به برتري 4 بر 3 دست يافت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-886.html )