عنوان خبر:استفاده از ظرفيت‌هاي استان براي ساختن زيربناي بسكتبال گرگان
چهارشنبه 8 دي 1389 - 16:13:50


سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان گفت: براي ساختن زيربناي بسكتبال گرگان از تمام ظرفيت‌هاي استان استفاده مي‌شود.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، اسدالله كبير شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ورزشي استان اظهار داشت: با يك سري اتفاقات من را بزرگ نكنيد، زيرا با اتفاقات ديگري نظرات عوض مي شود.
وي تصريح كرد: در كادر فني همه با همفكري كار مي‌كنيم زيرا كار جمعي نياز به خردجمعي دارد، اما تصميم‌گيرنده نهايي در بخش فني خودم هستم.
وي ضمن ابراز خوشحالي از برد مقابل تيم دانشگاه آزاد تهران، افزود: نيمه اول مقابل اين تيم شرايط خوبي نداشتيم اما از كوارتر سوم فشار وارد كرديم و در كوارتر آخر بستر مهيا شد تا اينكه در 29 ثانيه پاياني كه بازي با نتيجه مساوي 68 به 68 پيش مي‌رفت، تهراني‌ها مرتكب خطاي 24 ثانيه شدند و ما در پنج ثانيه پاياني با گل آيان يانگ موفق به پيروزي شديم.
وي ادامه داد: ما در هيچ ديداري از پيش بازنده نيستيم و مقابل تيم‌هاي قدرتمند با تمام توان بازي خواهيم كرد تا پاسخگوي احساسات تماشاگران خوبمان باشيم.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان در خصوص ليست تيم در اين فصل گفت: در پست چهار و پنج بازيكن بومي نداريم و هادي دهقان، معين صفايي و مجتبي قنبرنژاد در گارد رأس و آرمين صادقي در پست دو، چهار باريكن بومي براي سوپر ليگ هستند، ضمن آنكه ياسين كلاسنگياني، سروش بني‌كريم، عارف احمدي و سهيل قنودي چهار بازيكن ديگري هستند كه در كنار تيم تمرين خواهند كرد تا براي فصل اينده به ما كمك كنند.
كبير در ارتباط با بازيكنان خارجي تيم شهرداري گرگان، اظهار داشت: آيان يانگ از ترينيداد و توباگو و الكساندر كوليچ كروات، دو بازيكن خارجي ما هستند كه در حد بودجه آنها را جذب كرديم، يانگ در پست گارد راس بازيكني توانمند و كوليچ نيز بازيكن پست چهار و پنج بوده كه شوتيست خوبي است.
وي افزود: در مجموع از بازيكنان خارجي رضايت دارم و با اينكه قبل از بازي با دانشگاه آزاد سه روز تمرين داشتند، با تجربه و از نظر روحي و رواني بسيار عالي ظاهر شدند.
وي ادامه داد: آبراهاميان نيز بازيكن ارمني ماست كه در آمريكا بازي كرده و دو جاي حالي ديگر نيز داريم كه در طول فصل بتوانيم بازيكنان مورد نظر را جذب كنيم.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان از تشكيل تيم ب در كنار تيم اصلي خبر داد و خاطرنشان كرد: تيمي تحت عنوان تيم ب تشكيل داديم تا بازيكنان بومي كه بيرون ماندند در مسابقات ليگ استان شركت كنند و پشتوانه مناسبي براي تيم اصلي باشند.
كبير با بيان اينكه هماهنگي‌هاي لازم با آموزش و پرورش استان براي استعداديابي در بسكتبال انجام شده، يادآور شد: نيروي انساني زيادي در آموزش و پرورش وجود دارد و مذاكرات نهايي انجام شده تا براي ساختن زيربناي بسكتبال گرگان و بومي‌گرايي، از تمام پتانسيل و ظرفيت استان بهره ببريم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-887.html )