عنوان خبر:امام خمینی: مبادا ما را دوباره ملعبه كنند و به جان هم بريزند و خودشان استفاده‏اش را ببرند
پنجشنبه 22 بهمن 1388 - 01:01:49


مردم این روزها این‌قدر دعوا و بگو مگو شنیده‌اند، که هیچ کلامی به اندازه سخنان امام‌ روح‌الله(رض) آرامشان نمی‌کند.

این برش از کلام نورانی حضرتش را به همه دلدادگان راه مستقیم ولایت، که فردا برای آن‌که شوکت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند، به خیابان‌ها می‌آیند تقدیم می‌کنم.




« امروز كه حساس‌ترين مواقعى است كه ما در آن واقع هستيم و احتياج ما به اجتماع، احتياج ما به اتحاد، بيشتر از هر چيزى است، اين مسائل فرعى را بايد كنار بگذاريم برويم روى مسائل اصلى. آمريكا دشمن ماست، ما بايد دنبال آن برويم؛ و همين طور ساير ممالك خارجى- چپ و راست همه- آنها هستند كه مى‏خواهند ما را بچاپند، و شرق را بچاپند نه فقط ايران را؛ ايران هم جزئش است. الآن مخازن شرق را مى‏خواهند ببرند. نمى‏گذارند جوان‌هاى ما رشد كنند؛ دانشگاه‌هاى ما را جلويش را مى‏گيرند نمى‏ گذارند. الآن كه وقت اين است كه مثلًا امتحان بدهند، وقت اين است كه بنشينند، مى‏افتند توى مدارس با يك بهانه‏اى يك آشوب درست مى‏كنند، يك بساطى درست مى‏كنند. بايد ما توجه بكنيم به اينكه مبادا دست‌هاى غير در كار باشد- و هست- مبادا ما را دوباره ملعبه كنند و به جان هم بريزند و خودشان استفاده‏اش را ببرند. دانشگاهي‌ها ملتفت باشند، مدرسه‌ای‌هاى ما هم ملتفت باشند به اينكه مبادا يك دستى در كار باشد دوباره ما را با يك اسمى به جان هم بريزند و نهضت ما را خاموش كنند و مسائل برگردد به حال اول، همه ما را خرد كنند،همه ما مسئول هستيم.

مسائل اصلى را الآن بايد ملاحظه بكنيم. الآن گرفتاري‌هايى ما داريم، همه داريم نه‏ اين‌كه شما تنها داريد، نه اين‌كه دانشگاهى گرفتارى دارد، همه گرفتارى دارند؛ لكن امروز روزى نيست كه ما طرح گرفتاري‌ها را بكنيم. امروز روزى است كه ما اين مسائل اصولى را جلو ببريم‏.»

وعده ما فردا جشن اتحاد به شکرانه 31 سال اقتدار نظام اسلامی به رهبری ولایت فقیه در سراسر کشور.

منبع : وبلاگ تحريرالبلاگ




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-89.html )