عنوان خبر:بسكتبال شهرداري گرگان تيم‌ كم حاشيه‌اي است
چهارشنبه 8 دي 1389 - 16:26:30


سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان گفت: حاشيه تيم شهرداري گرگان خيلي كم است و اين مهم‌ترين حسن تيم ماست.



اسدالله كبير امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برد مقابل تيم دانشگاه آزاد تهران در هفته اول مسابقات ليگ برتر بسكتبال، حاصل كار تيمي بود و همه به يك تفاهم و تعامل رسيده‌ايم تا با عشق و علاقه به بسكتبال گرگان خدمت كنيم.
وي افزود: بازيكنان خارجي نيز از نظر فرهنگي به ما نزديك و بي‌حاشيه‌اي هسنتد و از لحاظ فني نيز توانايي خوبي دارند.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان هواداران را يار ششم تيم شهرداري گرگان دانست و تصريح كرد: تماشاگران بسكتبال دوست گرگاني به عنوان يار ششم بايد با حمايت‌هايشان اثرگذاري مثبت داشته باشند.
كبير از هواداران گرگاني خواستار احترام به حريفان شد و ادامه داد: طرفداران بايد در گرگان بدون توهين به تيم حريف فشار بياورند و با تشويق تيم محبوبشان فضايي سالم را بر بسكتبال گرگان حاكم كنند.
وي ضمن بيان اينكه هيئت بسكتبال استان همكاري‌هاي لازم را با تيم شهرداري گرگان داشته است، يادآور شد: تاكنون هيئت استان تعامل خوبي با ما داشته و سالن سر وقت در اختيارمان قرار گرفته است.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان ادامه داد: مسئولان به ويژه مديركل تربيت‌بدني، رئيس هيئت بسكتبال استان و شهردار گرگان به ما لطف زيادي داشتند و يقينا حمايت تماشاگران و مطبوعات، مسئولان را به سمت كمك بيشتر سوق خواهد داد.
وي در ارتباط با آمدنش به گرگان گفت: من با كسي در تقابل نيستم، بلكه در تعامل هستم و براي بقا و ارتقاي بسكتبال گرگان به شهرم آمده‌ام تا برنامه سه تا پنج ساله بومي‌گرايي را اجرا كنم و اميدوارم روزي هر پنج بازيكن درون زمين بومي باشند، اما رسيدن به اين هدف زمات زيادي خواهد برد.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان با بيان اينكه هميشه پيگير بسكتبال گرگان بوده است، اظهار داشت: از سال 1371 تا به حال همواره شرايط بسكتبال گرگان را دنبال مي‌كردم و بايد گفت كه كار زيربنايي در آن انجام نشده و تمام تفكرات معطوف به ليگ برتر بوده است.
كبير تصريح كرد: بايد به فكر ساختن بسكتبال از پايه باشيم و بودجه‌اي براي اين بخش در نظر گرفته شود تا مربيان خوب بسكتبال گرگان در اين زمينه فعاليت كنند و با تحقق اين امر ديگر مشكل خاصي نخواهيم داشت.
گفتني است؛ تيم شهرداري گرگان در هفته اول مسابقات ليگ برتر بسكتبال باشگاه‌هاي كشور، در تهران مقابل تيم دانشگاه آزاد به برتري 70 بر 68 دست يافت و در هفته دوم پنج‌شنبه ميزبان تيم قدرتمند و متمول پتروشيمي بندر امام خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-897.html )