عنوان خبر:فتنه 88 يك حادثه اتفاقي نبود
پنجشنبه 9 دي 1389 - 21:56:23


نماينده مجلس شوراي اسلامي و رئيس رسيدگي به امور مساجد كل كشور گفت: فتنه اي كه در سال 88 در كشور به وجود آمد يك حادثه اتفاقي نبود بلكه يك حركت حساب شده و برنامه ريزي شده چند ساله بوده است.



حجت الاسلام والمسلمين حسين ابراهيمي روز پنج شنبه در مراسم سالگرد گراميداشت حماسه 9 دي در گرگان افزود: اين فتنه با حمايت عناصر بيروني و دروني برنامه ريزي شده بود و مي خواستند اين انقلاب و نظام را كه برخاسته از مردم متدين و مخلص ايران به رهبري امام راحل بود را از بين ببرند.
به گفته وي، آنها مي خواستند ثمره اين كوشش و تلاش را از ملت ايران بگيرند و در اين راستا فتنه گران، انگليسي ها، امريكايي ها و صهيونيسم و كساني كه ضد دين بودند در صدد از بين بردن اسلام برآمده بودند.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اين گروهها در حالي در صحنه حضور يافتند كه آتش فتنه را شعله ور كردند و به جلال و شكوه ملت ايران در حال آسيب زدن بودند.
ابراهيمي افزود: در اين راستا انگليس 15 ميليارد دلار سرمايه گذاري كرد تا شبكه بي بي سي را راه اندازي نمايد و عليه ايران تحليل، سخن و حرف بزند و جامعه را تحريك كند.
وي اضافه كرد: در اين راستا تمام ماهواره ها، دستگاه هاي سايبري و برنامه هاي مختلف براي از پاي در آوردن نظام مقدس جمهوري اسلامي و عليه ايران شروع به كار كردند.
وي با اشاره به اين كه 'فتنه گران مرده اند اما باز هم ول كن نيستند' افزود: اين افراد بدانند مردم از گذشته با نشاط تر و خالص تر هستند و زماني كه نظام قدرتمند بود مردم فتنه گران را سرجاي خود نشاندند و در اين راه خدا با قدرت نظام را حفظ كرد.
وي در پايان گفت: در روز نهم دي ماه حماسه بزرگ ملت ايران رقم خورد و اين روز مانند 22 بهمن 57 يوم اله است و هيچ گاه از ذهن ملت پاك نخواهد شد و مردم ما در اين روز بار ديگر با رهبري و امام مسلمين بيعت مجدد كردند و كساني كه از سران فتنه نيستند مي توانند به دامن جامعه برگردند و انقلاب ما با محوريت ولي فقيه به راه خود ادامه خواهد داد.
در اين مراسم اقشار مختلف مردم، استاندار گلستان، معاونان وي، مديران دستگاه هاي اجرايي و دولتي و كاركنان نهادهاي مختلف استان حضور داشتند.
اين مراسم در شهرهاي مختلف بر اساس برنامه ريزي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در نقاط مختلف برگزار شد .
مراسم گراميداشت 9 دي امروز صبح باتجمع در استانه مباركه امام زاده عبدالله گرگان و پس از قرائت زيارت عاشورا و مراسم دسته روي انجام شد .
گروهها و اقشار مختلف مردم در مركز استان با سر دادن شعارهاي مرگ بر امريكا مرگ بر اسراييل مرگ بر ضد ولايت فقيه حركات سال گذشته فتنه گران را محكوم كردند .
همچنين در اين مراسم شعارهايي :
فتنه 88 هميشه بي اثر شد اين نقشه پليد هم دوباره بي ثمر شد
فتنه 88نقشه استكبار است دستان شوم دشمن هميشه اشكار است
اطاعت از خامنه ايي اطاعت از امام است
اطاعت از رهبري درس محرم ماست چون خون عاشورايي همراه ملت ماست سر داده شد .
شركت كنندگان در اين مراسم مسير ميدان شهدا تا تالار فخرالدين اسعد گرگاني را به صورت دسته روي پيمودند.
در پايان مراسم بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قرائت شد .

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-909.html )