عنوان خبر:اعلام نرخ‌هاي جديد آرد
پنجشنبه 9 دي 1389 - 22:04:18


مديركل غله و خدمات بازرگاني گلستان گفت: با اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها و اصلاح قيمت‌ها در بخش‌هاي مختلف اقتصادي، نرخ‌هاي جديد آرد نيز تعيين و اعلام شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان، سيدحميدرضا ميرآفتاب اظهار داشت: نرخ آرد با درصدهاي متفاوت سبوس‌گيري در هر استان متناسب با نوع نان غالب مردم توسط شوراي آرد و نان استانداري‌ها، فرمانداري‌ها و اداره كل غله و خدمات بازرگاني تعيين و ابلاغ شده است.
وي ادامه داد: بر اساس هماهنگي‌هاي به عمل آمده، نرخ آرد در استان گلستان با ميزان سبوس‌گيري هفت درصد به قيمت 2 هزار و 800 ريال ، نرخ آرد با ميزان سبوس گيري 12 درصد به قيمت 2 هزار و 900 ريال و نرخ آرد با ميزان سبوس‌گيري 18 درصد به قيمت 3 هزار ريال به مصرف كنندگان آرد تحويل مي‌شود.
ميرآفتاب افزود: تمام نانوايان آزادپز، قنادان و ساير مصرف‌كنندگان آرد در استان مي‌توانند براي تامين آرد مورد نياز خود با نرخ‌هاي جديد ابلاغي از سوي اتحاديه و صنف مربوطه به اداره كل غله و خدمات بازرگاني استان مراجعه و آرد مورد نياز خود را دريافت كنند.
مديركل غله و خدمات بازرگاني استان گلستان خاطرنشان كرد: به تائيد مركز بهداشت آرد سفيد از كمترين ارزش غذايي برخوردار بوده است وهرچه نان سبوس بيشتري داشته باشد داراي ارزش غذايي بيشتري خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-915.html )