عنوان خبر:مردم ايران با حضور در صحنه آثارتخريبي فتنه گران را از خيابانها شستند
پنجشنبه 9 دي 1389 - 22:05:32


نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور يكپارچه و خودجوش مردم در 9 دي سال گذشته در صحنه، آثار تخريبي فتنه گران را از سطح خيابان ها شست.



به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين 'حسين ابراهيمي' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان افزود: اگر خواص در روزهاي اول مواضع خود را روشن كرده و منحرفان را به مردم نشان مي دادند، فتنه ادامه پيدا نمي كرد.
به گفته وي، ‌فتنه 88 يك امتحان بزرگ براي همه بود، زيرا قبل از ظهور امام عصر (ع) همه بايد امتحان شوند و ناخالصيها از بين بروند.
نماينده مردم بيرجند در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: سران فتنه با وجود اتمام حجت، جز لجاجت چيزي نداشتند و بايد بدانند خداوند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را حفظ كرد و قدرت و عزت در دست او است.
وي ادامه داد: فتنه گران از خدا بي خبر، بي حيا و غافل از حركتهاي ديني به سراغ امام حسين (ع) رفتند و در روز عاشورا پرچم و علم امام حسين (ع) را آتش زدند.
وي اظهار داشت: سه روز پس از عاشورا در نهم دي اين حماسه بزرگ كه نتيجه بصيرت و آگاهي بود رقم خورد و نقش رهبري در اين جريان نبايد ناديده گرفته شود كه به خوبي مديريت كردند.
نماينده مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: خواصي كه سكوت كردند، تمايل به فتنه داشتند و يا تمايلي به روشنگري نداشتند و بايد جوابگوي مردم و خداوند باشند و قطعا از سوي مردم و خدا مجازات مي شوند و بدانيد كه حماسه 9 دي در سراسر ايران تبديل به يك حركت ماندگار و عاشورايي شد.
ابراهيمي افزود: بيشتر روساي مجالس كشورهاي ديگر كه به ايران سفر مي كنند، ابراز مي دارند كه ايران الگوي خوبي است و مي خواهند ايران را الگوي توسعه خود قرار دهند.
به گفته وي،‌ امروز در دنيا كشوري مقتدر تر و آزادتر و بانفوذتر از ايران نيست و اين به بركت حضور مردم است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-916.html )