عنوان خبر:نمايشگاه بصيرت قرآني
جمعه 10 دي 1389 - 13:38:57


نخستين نمايشگاه بصيرت قرآني، خانواده و ازدواج با حضور استاندار گلستان و مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي استان در تالار فخرالدين اسعد گرگاني افتتاح شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان،مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان در آيين آغازين، همزماني برگزاري نمايشگاه بصيرت با 9 دي، سالروز خاموشي فتنه 88 توسط دشمنان نظام جمهوري اسلامي و حماسه با شكوهي كه در تاريخ ايران اسلامي به يادگار مانده است را يادآور شد و گفت: نمايشگاه بزرگ و گفتمان كشوري بصيرت، خانواده و ازدواج با حضور شخصيت‌هاي علمي، فرهنگي و سياسي برجسته كشور از امروز برگزار شد.
غلامرضا منتظري موضوعات نمايشگاه را عبرت‌هاي عاشورايي، دشمن‌شناسي، نفاق، حب دنيا، فتنه، بصيرت، تقوا، ولايت و نظام اسلامي عنوان كرد و افزود: انسان براي رسيدن به مقصد خويش محتاج علم و دانش و هوشمندي است و اگر تراز علم و دانش او در حد مطلوب نباشد، به تكامل نخواهد رسيد.
وي راه رسيدن به قله‌اي رفيع توسعه تحول و تكامل را احتياج به علم و دانش دانست و گفت: امروزه، موضوع بصيرت، يكي از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري و مسئولان نظام جمهوري اسلامي بعد از فتنه 88 است و تاريخ نشان‌ داده افرادي كه از نعمت بصيرت بهره‌مند نبودند و بخشي از سرمايه بصيرت خويش را به رايگان از دست داده و شماري هم به انحراف كشيده شده‌اند.
نخستين نمايشگاه كشوري بصيرت، خانواده و ازدواج تا 15 دي ماه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني براي بازديد علاقمندان برگزار است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-924.html )