عنوان خبر:حجت الاسلام طائب در اجتماع بزرگ امت حزب‌الله و هيئت‌هاي مذهبي: 9 دي پيام روشني براي سران فتنه و استكبار بود
جمعه 10 دي 1389 - 16:01:39


حجت‌الاسلام طائب گفت: در 9دي مردم از سران فتنه تبري جستند و اين روز پيام روشني براي سران فتنه بود.



به گزارش هم اندیشی: حجت‌الاسلام مهدي طائب، در مراسم اجتماع بزرگ امت حزب‌الله و هيئت‌هاي مذهبي كه به مناسبت سالگرد حماسه 9 دي، بعد از ظهر پنجشنبه در مهديه تهران برگزار شد، گفت: 9 دي روزي است كه ملت ايران، مهر باطل به فتنه‌اي زد كه در فتنه‌هاي تاريخي نسبت به براندازي دين و دينداران يكي از كم‌نظيرها است.

وي با بيان اينكه هدف فتنه، براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بود، اظهار داشت: اين نظام، دستاورد عيني امام حسين(ع) در روز عاشورا و مقدمه انتقام سيلي‌اي شد كه دشمن در عاشورا به صورت اسلام زده و حسين بن علي را از اسلام گرفته بود.

اين استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اينكه دشمن مقدمه‌سازي كرده بود تا سرنگوني جمهوري اسلامي را با از كار انداختن حجت زمان يعني ولي فقيه و خارج كردن ضمانت اجرايي ولايت فقيه از قانون اساسي به عمل برساند، گفت: تا زماني كه اين دو اتفاق نيفتاده سرنگوني نظام ممكن نيست.

وي ادامه داد: فتنه 88 آمده بود تا قانون را تغيير دهد، ولي موفق نشد چون ملت ايران در 9 دي به صحنه آمد و به اعتراف رسانه‌هاي خارجي در اين روز 3 ميليون تهراني به خيابان‌ها آمده بودند و با چسباندن عكس‌‌هاي مقام معظم رهبري به سينه خود، فقط براي ايشان شعار مي‌دادند.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات، گفت: در تهران اگر بحث تعارض بين دو كانديدا مطرح بود مردم ثابت كردند كه اين بحث مطرح نيست و اگر احمدي‌نژاد در تهران يك ميليون و 800 هزار راي داشت، جماعتي كه در 9 دي به صحنه آمده بودند علي رغم تعطيل نبودن مدارس و ادارات، تعدادشان بيش از 3 ميليون نفر بود.

وي افزود: بقيه افرادي كه به طرف مقابل راي داده بودند دچار اين اشتباه شده بودند كه موسوي، حسيني است، ولي در 9 دي فهميدند كه دروغ مي‌گويد و براي براندازي آمده است.

اين استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اينكه روز 9 دي مردم از سران فتنه تبري جستند، گفت: روز 9 دي پيام روشني براي سران فتنه و استكبار بود و اگر موسوي ذره‌اي با مردم و انقلاب بود بايد در اين روز با ديدن آن جماعت عملا استغفار مي‌كرد و اگر اخلاص داشت در 9 دي توبه مي‌كرد ولي وي جزو مهره‌هاي عاجزي است كه براي استكبار جهاني كار مي‌كنند.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به ارزش 9 دي، تصريح كرد: استكبار با صدها ميليارد دلار سرمايه‌گذاري بر روي برنامه‌هايش طي 20 سال برنامه‌ريزي كرده بود تا نتيجه بگيرد.

وي با طرح اين سوال كه چرا با ديدن حماسه 9 دي توبه نكرده‌ايد از خاتمي و كروبي پرسيد: در پازلي كه دشمن براي اسقاط نظام پهن كرده بود، آمده بوديد نظام را زمين بزنيد، نظامي كه به خون بهترين‌هاي ملت استوار شده و بالا آمده است.

اين استاد حوزه و دانشگاه، خطاب به سران فتنه و كساني كه هنوز از خواب بيدار نشده‌اند، گفت: بيهوده مشت به سندان نزنيد كه مردم تصميم خود را گرفته‌اند و نمي‌توانند از آن برگردند و به خدا تعهد داده‌اند كه مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم كنند.

وي با اشاره به اين فرمايش امام « اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود»، اظهار داشت: امام با قلب تپنده استكبار، كه همان اسرائيل است درافتاد و جمله‌اي را بيان داشتند كه هيچ كس با حالا از آن بالاتر نگفته و ايشان اين جمله را زماني گفتند كه غلام حلقه‌به گوش آمريكا در ايران حاكم بود.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اينكه دشمن، ولايت فقيه را هدف قرار داده بود، گفت: دشمن در اين قضيه تودهني خورد و علي‌رغم اينكه با تابلوي دين آمده بود، مي‌خواست از رئيس جمهوري شروع كند و خود را تا براندازي نظام برساند.

وي تصريح كرد: موسوي دستورمند حرف مي‌زد و در طول تبليغات تلويزيوني نيز سياه‌نمايي مي‌كرد چون رهبري در طول رياست جمهوري از دولت نهم حمايت كرده بود سعي داشت با زير سوال بردن رياست جمهوري، زمينه را براي هدف قرار دادن رهبري آماده كند.

اين استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مصاحبه موسوي كه در پاسخ به اين سوال كه اگر مجددا مطابق حرفت، انتخابات برگزار شد و راي نياوردي، گفته بود دوباره مي‌گويم تقلب شده، اظهار داشت: دو نظرسنجي كه پنج روز قبل از انتخابات در سطح بين‌المللي انجام شد مشخص كرده بود آراي موسوي، از 9 ميليون بيشتر نيست و لذا قبل از برگزاري انتخابات با نوشتن نامه به رهبري، بحث تقلب در انتخابات را مطرح كردند كه اين نامه در رسانه‌هاي خارجي زودتر از ساير رسانه‌ها منعكس شد.

حجت‌الاسلام طائب اضافه كرد: موسوي كه مي‌دانست راي نمي‌آورد در شب انتخابات، اعلام پيروزي كرد و طبق دستور، صبح روز يكشنبه و بعد از اطلاعيه رهبر انقلاب كه از مردم تشكر كرده بودند، گفت: رهبر انقلاب عادل نيست!

وي با بيان اينكه فتنه‌گران دو گروه بودند، اظهار داشت: يك دسته از قشر روحاني بودند، نظير كروبي و نصرالله بيات كه گفتند رهبر انقلاب ديگر عادل نيست و دسته ديگر بوق تقلب را برداشتند و ادعاي تقلب 11 ميليوني را مطرح كردند.

اين استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شنيع‌ترين كارهايي كه توسط فتنه‌گران بعد از 25 خرداد انجام شد، گفت: آنها با شهيدسازي خانمي را كه در كانادا زندگي مي‌كرد پروژه شهيدسازي را اجرا كردند و با اين كارها آبروي شهيد و شهادت را بردند و يكي ازبدهكاري‌هاي خاتمي و كروبي به شهدا نيز اين است.

وي با اشاره به تعدادي از بازداشتي‌هاي پس از انتخابات كه ادعاي تقلب كرده بودند، گفت: اين افراد در برابر ادعاي خود هيچ مدركي ارائه ندادند و بعد شايعه كردند كه بازداشتي‌ها كتك خورده‌اند در حالي كه خودشان بهتر از همه مي‌دانستند كه تقلب نشده و ساخته خود آنها است.

حجت‌الاسلام طائب تمام مشكل استكبار را رژيم صهيونيستي دانست و تصريح كرد: اين رژيم بين دو دندان جهان اسلام يعني حماس و حزب‌الله قرار دارد.

وي با اشاره به دوران اصلاحات كه در سالهاي 78 و 79 مطبوعات افسارگسيخته به وجود آمدند اظهار داشت: اين مطبوعات نوشتند كه حزب‌الله لبنان را دستي از ايران حمايت مي‌كند كه بايد آن دست را قطع كرد.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اطلاعيه‌اي كه خاتمي، اخيرا داده و در آن خواستار آزادي زنداني‌ها شده، خطاب به وي، اظهار داشت: بهتر است مقداري فكر كني! يادت رفته شعار آزادي مطرح ‌كردي حال اينكه خود نمي‌دانستي براي چه اين شعار را مي‌دهي!



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-928.html )