عنوان خبر:دستگيري 4 سارق و مالخر در علي‌آباد كتول
شنبه 11 دي 1389 - 17:06:27


موسي مومن اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل و ديگر اماكن در سطح شهر اكيپي از ماموران آگاهي اين شهر تلاش براي شناسايي و دستگيري سارقان را آغاز كردند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، فرمانده انتظامي شهرستان علي‌آبادكتول از دستگيري چهار سارق و مالخر و كشف چندين فقره سرقت منزل طي روز گذشته خبر داد.
وي گفت: در تحقيقات اوليه و بررسي شيوه‌هاي سرقت و همچنين كنترل سارقان سابقه‌دار ماموران موفق شدند دو سارق به نام‌هاي حكيم 29 ساله و مهدي 22 ساله را طي يك عمليات پليسي دستگير و براي انجام تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان منتقل كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان علي‌آبادكتول افزود: در تحقيقات تخصصي به عمل آمده متهمان به هفت فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف كه از تمامي صحنه‌هاي سرقت بازسازي صحنه صورت گرفت.
مومن همچنين گفت: متهمان در ادامه تحقيقات اعتراف كردند كه اموال مسروقه را به دو مالخر در سطح شهرستان به فروش مي‌رساندند كه با هماهنگي مراجع قضايي دو مالخر مرد و زن در اين راستا دستگير و اموال مسروقه زيادي از قبيل گوشي تلفن همراه، ظروف كريستال، چندين تخته فرش از مخفيگاه آنان كشف شد.
فرمانده انتظامي علي‌آبادكتول تصريح كرد: سرانجام متهمان پس از تشكيل پرونده مراجع قضايي و با دستور شعبه اول دادرسي دادگاه بخش كمالان با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.
وي به شهروندان توصيه كرد به منظور پيشگيري از سرقت‌هاي مشابه مراقبت‌هاي لازم را از وسايل منزل و مغازه به عمل آورده و در صورت هرگونه سرقت مراتب را با ذكر شماره اموال مسروقه بلافاصله به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-931.html )