عنوان خبر:بهبود شاخص‌هاي امنيت در گلستان
شنبه 11 دي 1389 - 17:06:37


فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: عملكرد انتظامي استان گلستان در بخش‌هاي مختلف حاكي از بهبود شاخص‌هاي امنيتي در استان است.



حميد عطايي در پانزدهمين همايش سراسري سربازان ولايت‌ روساي كلانتري‌ها و پاسگاه‌هاي انتظامي استان اظهار داشت: نيروي انتظامي همه تلاش خود را در راستاي تأمين امنيت مردم در همه ابعاد انجام مي‌دهد.
وي احساس امنيت فردي و اجتماعي را از مهم‌ترين برنامه‌هاي نيروي انتظامي برشمرد و گفت: مقوله احساس امنيت از خود امنيت مهم‌تر است و انتظار از رسانه‌هاي گروهي اين‌ است كه در ارتقا احساس امنيت به ما كمك كنند.
فرمانده انتظامي استان گلستان هدف از برگزاري اين همايش را ارتقا سطح دانش و آگاهي‌هاي فرماندهان و روساي كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها دانست و خاطرنشان كرد: در اين همايش با سازمان‌ها و نهادهايي كه در برقراري امنيت در سطح جامعه دخيل هستند هماهنگي لازم انجام شده و از نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي مسئولان آن ادارات استفاده شده است.
وي با اشاره به اينكه پليس از منظر اجتماعي سازماني براي امنيت، برقراري نظم و انضباط و ضابط قوه قضائيه است، افزود: همه اقشار جامعه بايد به پليس در برقراري امنيت و نظم و انضباط جامعه كمك كنند.
عطايي وضعيت امنيتي استان را مطلوب عنوان كرد و گفت: نتيجه عملكرد انتظامي استان در بخش‌هاي مختلف حاكي از بهبود شاخص‌هاي امنيتي در سطح استان است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-932.html )