عنوان خبر:سمينار هم‌انديشي و توسعه سبك كيوكوشين‌كاراته ماتسوشيما
شنبه 11 دي 1389 - 17:06:55


سمينار هم‌انديشي و توسعه سبك كيوكوشين‌كاراته ماتسوشيما استان گلستان در سالن اجتماعات شوراي اسلامي شهر گرگان برگزار شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، اين نشست صميمي با حضور رئيس سابق هيئت كاراته شهرستان گرگان، مسئول كيوكوشين كاراته ماتسوشيما استان گلستان، مسئولان كميته‌ها، نمايندگان سبك در شهرستان‌ها، داوران، مربيان، سرپرستان و ورزشكاران اين سبك برگزار شد.
رئيس سابق هيئت كاراته شهرستان گرگان پيش از ظهر امروز در اين سمينار گفت: در زمان مسئوليتم در هيئت كاراته شهرستان گرگان با برنامه‌ريزي مدون وارد شدم و سعي بر اين بود كه افق ديد روي جوانان باشد تا به آينده كاراته بيشتر بها دهيم، اما متاسفانه ما خوش استقبال و بد بدرقه هستيم.
يوسف امامي در ارتباط با فعاليت سبك كيوكوشين كاراته ماتسوشيما، يادآور شد: اين موجب افتخار است كه در اين سبك، كنار دوستاني بودم كه صادقانه كار كردند و توسعه اين سبك را به فال نيك مي‌گيرم.
مسئول كيوكوشين كاراته ماتسوشيما استان گلستان نيز، ضمن تشكر از زحمات مديرانه و مدبرانه رئيس سابق هيئت كاراته شهرستان گرگان، گفت: به همراه امامي در هيئت كاراته شهرستان گرگان فعاليت زيادي داشتيم و در طول يك سال تجهيزات مناسبي آورديم و طرح استعداديابي در سبك‌هاي كنترلي گذاشتيم كه به مذاق هيئت كاراته استان خوش نبامد.
شهرام قاسم‌پور ادامه داد: در كنار آن هيئت كاراته استان حتي يك ريال هم به هيئت كاراته گرگان كمك نكرد، در حالي كه پيشرفت هر ورزش در گرو حمايت، همكاري و همدلي است.
وي افزود: سبك كيوكوشيت كاراته ماتسوشيما در گلستان پتانسيل بسياري دارد و تمام كارهاي 11 سبك آزاد را انجام مي‌دهيم و با اينكه اين مسئله به نفع هيئت استان تمام مي‌شود، آنها هيچ كاري انجام نداده‌اند.
مسئول كيوكوشين كاراته ماتسوشيما استان گلستان در ارتباط با برنامه‌هاي پيش رو براي اين سبك گفت: براي خردسالان و نوجوانان اهميت زيادي قائل خواهيم بود و برگزاري مسابقات اين رده‌هاي سني به صورت جداگانه از جوانان و بزرگسالان، در دستور كار قرار دارد.
قاسم‌پور از راه‌اندازي كميته راهبردي و توسعه سبك كيوكوشين كاراته ماتسوشيما خبر داد و افزود: در پايان سال جاري نيز همايش فرهنگي ورزشي به همراه تجليل از برترين‌هاي اين سبك را برگزار خواهيم كرد.
وي تاكيد كرد: بايد در استان مسابقات را بدون حاشيه برگزار كنيم و با ارتقاي سطح داوران نيز بتوانيم در مسابقات كشوري صاحب داور باشيم، تا در اين بخش متضرر نشويم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-934.html )