عنوان خبر:ایران توان صادرات تسلیحات پدافند هوایی را دارد
يكشنبه 12 دي 1389 - 19:53:44


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از تولید انبوه و توان این قرارگاه برای صادرات تسلیحات پدافند هوایی به دیگر کشورها خبر داد.



به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، امیر احمد میقانی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های صنایع دفاعی در بخش پدافند هوایی اظهار داشت: ما همه نیازهای خود را در بعد پدافند هوایی در داخل کشور تأمین می‌کنیم.
میقانی در خصوص توان ایران در صادرات تسلیحات پدافند هوایی نیز تصریح کرد‌: ما زمانی که سلاحی را تولید می‌کنیم تولید آن به صورت انبوه است و مازاد آن را می‌توانیم در صورت صلاحدید به دیگر کشورها صادر کنیم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) همچنین با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه کشورمان، آن را یک جنگ روانی و تبلیغات 31 ساله دانست و افزود: در چند سال اخیر شاهدیم که چندین جنگ در ابعاد کوچکتر به کشورهای منطقه توسط آمریکا تحمیل شده است و در عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین صدها هزار نفر از مردم منطقه را کشتند، ولی موفق نشدند و خوب نتوانستند مدیریت کنند و این جنگ‌ها نتیجه‌ای برایشان نداشت.
میقانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دشمن بخواهد تعرضی به خاک ایران داشته باشد با دفاع جانانه، قاطع و کوبنده ما روبه‌رو خواهد شد و آنها را تا انهدام کامل رها نخواهیم کرد بنابراین آنها چنین ریسکی نخواهند کرد و این تهدیداتشان تنها یک جنگ روانی است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-945.html )