عنوان خبر:هر جناحي كه مانع روشنگري شود از ديدگاه مردم محكوم است
سه شنبه 14 دي 1389 - 21:17:40


مديركل سياسي انتخابات استانداري گلستان در واكنش به اختلال در اطلاع‌رساني نمايشگاه بصيرت در گرگان گفت: هر جناحي كه مانع روشنگري مردم شود از ديدگاه مردم محكوم است.



سيدقاسم حسيني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بنا بر فرمايشات مقام معظم رهبري در اين مقطع از زمان افزايش بصيرت‌ و روشنگري در جامعه بسيار حائز اهميت است.
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي دشمنان زيادي دارد، افزود: اين نظام، دشمنان قسم خورده‌اي كه براي تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي و جايگاه ولايت فقيه مصر هستند، بسيار دارد.
مدير‌كل سياسي انتخابات استانداري گلستان تصريح كرد: اقدامات ضدانقلاب در بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تا فتنه فتنه‌گران در سال گذشته نشان‌دهنده پيوند خط اهداف دشمنان داخلي و خارجي كه تلاش دارند به خيال باطل خود نظام مقدس جمهوري اسلامي را به شكست بيانجامند.
حسيني افزود: تحريم، تهديد و تخريب راهكار سه ضلعي دشمن از ابتداي پيروزي انقلاب براي مقابله با انقلاب بوده است.
وي ادامه داد: دشمن در مولفه تحريم با بلوكه كردن سرمايه‌هاي ايران، برخورد با بانك‌هاي كشور و محاصره اقتصادي كه از شيوه سخت‌افزاري بوده عليه انقلاب استفاده كرده است.
مدير‌كل سياسي انتخابات استانداري گلستان گفت: روش سخت‌افزاري ديگر كه عليه اين نظام به كار گرفته شد، تهديد است كه ترورهاي اوائل انقلاب و حمله نظامي از جمله آن بوده است.
حسيني افزود: ترور دانشمندان ايراني از جمله اين روش بوده است كه از ابتدا ناكامي و ناكارآمدي آن به اثبات رسيده بود.
وي با بيان اينكه دشمن در حال حاضر به حربه تخريب دل بسته است، خاطرنشان كرد: جنگ نرم يا تهاجم فرهنگي در واقع همان استحاله از درون است كه آمريكا و استعمارگران در كشورهاي آسياي ‌ميانه تحت عنوان انقلاب مخملين و انقلاب رنگين استفاده كرده‌اند و تلاش داشتند در ايران نيز به اجرا در‌آوردند.
مدير‌كل سياسي انتخابات استانداري گلستان گفت: با هوشيار مردم بصير و رهبري‌هاي فرزانه مقام معظم رهبري و جانفشاني خواص بابصيرت اين توطئه فتنه و مخالفين داخلي و خارجي نقش برآب شد.
حسيني در ادامه افزود: ابزار رسانه به عنوان راه روشنگري كه دشمن به آن اميد دارد در جنگ‌هاي سايبري دشمن مي‌تواند به نظام ضربه بزند.
وي اضافه كرد: براي مقابله با جنگ نرم دشمن بايد با كمك رسانه‌ها، برگزاري نمايشگاه و سخنراني اهل بصيرت در آگاهي و بصيرت‌افزايي ملت اثر بسزايي داشت.
مديركل سياسي انتخابات استانداري گلستان با اشاره به اختلال در اطلاع‌رساني نمايشگاه بصيرت در گرگان گفت: قطعا بدخواهان و افراد غفلت‌زده تحمل اين‌گونه حركات روشنگري را ندارند و دست به اقداماتي خواهند زد كه در استان گلستان نيز شاهد آن بوديم.
حسيني افزود: هر جناحي كه در روشنگري مردم دست به حركات تخريبي بزند از ديدگاه مردم محكوم است و راه به گمراه مي‌برند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-981.html )