عنوان خبر:خطر در كمين منافع حاميان فتنه‌گران
سه شنبه 14 دي 1389 - 21:23:21


مسئول مدرسه امام صادق (ع) گرگان گفت: منافع حاميان فتنه‌گران در گرگان با برگزاري نمايشگاه بصيرت به خطر افتاده است.



حجت‌الاسلام محسن طاهري امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بيان اينكه براي بصيرت‌افزايي مردم بايد از روش‌هاي مختلف استفاده كرد، اظهار داشت: براي افزايش بصيرت جامعه استفاده از روش‌هاي به روز اثرگذارتر خواهد بود.
وي تصريح كرد: براي مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد از روش‌هاي به روز و جذاب به خصوص براي نسل جوان مورد استفاده قرار گيرد.
مسئول مدرسه امام صادق (ع) گرگان با اشاره به اهميت برگزاري نمايشگاه در روشنگري جامعه گفت: معمولا برگزاري نمايشگاه‌ها مورد توجه مجامع بين‌المللي و نهادهاي مختلف براي ترويج مقاصد مورد نظر است كه در حال حاضر از اين روش‌ها به خوبي استفاده مي‌شود.
طاهري با اشاره به برگزاري نمايشگاه بصيرت، خانواده و ازدواج در تالار فخرالدين اسعدگرگاني افزود: براي برگزاري اين نمايشگاه زحماتي خوبي كشيده شده است و تاكنون استقبال خوبي از آن شده است.
وي با بيان اينكه برگزاري اين نمايشگاه در آشنايي مردم با نيات پليد جريان فتنه بسيار موثر است، خاطرنشان كرد: يكي از كارهاي موثر در سالگرد خاموشي جريان فتنه كه مي‌‌تواند در يادآوري حماسه تاريخي مردم در 9 دي مثبت باشد چنين اقداماتي ارزشي است.
طاهري گفت: كساني كه ابعاد فتنه براي آنها روشن نشده مي‌توانند با بازديد از اين نمايشگاه بصيرت خود را افزايش دهند.
دبير اجرايي نمايندگي بنياد بين‌المللي غدير در استان گلستان گفت: در شهر گرگان كه در بعد از انتخابات شاهد آشوب‌هاي طرفداران جريان فتنه بوديم و بعضي از افرادي كه سوابق انحرافي دارند نيز در اين آشوب دست داشتند، برگزاري نمايشگاه‌هاي بصيرت مي‌تواند تاثير مضاعف در افشاي ماهيت آنان در منطقه داشته باشد.
وي ادامه داد: در اين استان به صورت ويژه از اول انقلاب تاكنون خطوط انحرافي در گرگان فعاليت داشتند و صاحب نفود و قدرت هم بودند.
مسئول مدرسه امام صادق (ع) گرگان گفت: اين خط انحرافي موجب شده است كه گلستان از معدود استان‌هايي باشد كه هميشه در معرض فتنه و آشوب است.
طاهري افزود: كساني كه دست‌اندكاران آشوب و فتنه‌گري در سطح استان بودند برگزاري اين نمايشگاه را نمي‌تابند و با نفوذ خود و عوامل خياباني و اراذل و اوباشي كه در اختيار دارند مانع اطلاع‌رساني درست اين نمايشگاه شدند.
وي ادامه داد: اختلال در امر اطلاع‌رساني نمايشگاه بصيرت نشان‌دهنده تاثيرگذار بودن اين نمايشگاه در سطح استان بوده است.
دبير اجرايي نمايندگي بنياد بين‌المللي غدير در استان گلستان گفت: با وجود اينكه برپايي اين نمايشگاه فقط در طي چند روز محدود برگزار مي‌شود اما خشم عوامل فتنه را در استان فراهم كرده است.
طاهري افزود: بايد به برگزاركنندگان اين نمايشگاه بصيرت در استان تبريك گفت كه توانستند به هدف خود كه همانا بصيرت‌افزايي آحاد جامعه است، دست يابند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-984.html )