عنوان خبر:همواره از اهداف و برنامه هاي رييس جمهور حمايت مي كنم
سه شنبه 14 دي 1389 - 21:25:04


مشاور سابق رييس جمهور و عضو فرهنگستان هنر كشور با بيان اينكه همواره خود را پايبند به اصولگرايي و ارزشهاي انقلاب اسلامي مي دانم، گفت: چه مسئول باشم و چه نباشم همچون گذشته از اهداف و برنامه هاي رييس جمهور حمايت مي كنم.



'مهدي كلهر' روز سه شنبه در ديدار با استاندار گلستان در گرگان با اشاره به درخواست بازنشستگي خود اظهارداشت: بنا به تاكيد پزشكان معالج و پس از 31 سال خدمت درخواست بازنشستگي خود را تقديم رياست جمهوري كرده ام.
وي كه از اعضاي دائم هيئت امناي علوم وفنون آموزش عالي مي باشد، گفت: همچون گذشته مشتاق هستم تا در جمع دانشگاهيان حضور يافته و وظيفه رسانه اي خود را به انجام رسانم.
استاندار گلستان نيز در اين ديدار از خدمات شايسته كلهر در دوران شكل گيري دولت نهم و دهم و خدمات وي در طول دوران رياست جمهوري دكتر احمدي نژاد تقدير كرد و اظهار اميدواري نمود كه كلهر همچون گذشته منشاء خدمات ارزشمندي در دفاع از آرمانهاي اصولگرايي باشد.
مهندس جواد قناعت همچنين حضور علمي و ارزشي كلهر در جمع دانشجويان ودانشگاهيان را يك فرصت مغتنم دانست و بر ضرورت حضور وي وساير نخبگان در جمع دانشگاهيان واقشار جامعه جهت تبيين افكار و ارزشهاي انقلابي و پاسخ به مطالبات وسوالهاي دانشگاهيان و روشنفكران جامعه تاكيد كرد.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-985.html )